تعداد بازدید: ۳۹۹۸
کد خبر: ۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ - 2017 18 June
معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در یک سفر دو روزه در فارس به سر می برد، در روز آخر سفرش با هیئت همراه وارد نی ریز شد و از اراضی شیبدار بخش پشتکوه جهت واگذاری، شخصاً بازدید کرد.
حسین قانع: مهندس محمد علی  طهماسبی، معاون باغبانی  وزیر جهاد کشاورزی، دکتر شکراله حاج وند مدیر کل  دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی با همراهی دکتر محمد مهدی قاسمی، مدیر جهاد کشاورزی استان فارس و کارشناسان  کشاورزی استان و شهرستان ظهر روز یکشنبه 28 خردادماه وارد نی ریز شد.معاون وزیر کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی و در راستای اقتصاد مقاومتی در این 2 روز از شهرستانهای سپیدان و استهبان بازدید کرد.

 معاون وزیر کشاورزی، ساعات پایانی سفر خود را به بازدید از اراضی شیبدار و مستعد برای کشت دیم  بخش پشتکوه نی ریز اختصاص داد. در این بازدید استانی قرار بر این شده، برای اختصاص حدود 5000 هکتار از اراضی مستعد و شیبدار کل استان به کشت دیم و همچنین مقداری دیگر از اراضی جهت کشت گلخانه ای در کمیته تصمیم گیری استانی، مورد بررسی برای واگذاری به اشخاص قرار گیرند. هیئت  سپس در دقایق پایانی سفر، از نهالستان نمونه کشوری بهرام زارعی، ارقام جدید نهالها، میوه ها و باغهای نمونه او بازدید کردند.
















نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها