تعداد بازدید: ۲۱۶۶
کد خبر: ۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ - 2017 17 June
جوان موتور سواری که در ساعات ابتدایی روز جمعه در اثر تصادف دچار صدمات شدید و متعدد جسمی شده بود به مراکز درمانی فارس اعزام و در نهایت درگذشت.
حسین قانع: بنا براعلام مدیر اورژانس 115 شهرستان نی ریز، در ساعت 3:20 بامداد روز جمعه 26 خردادماه مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خبر تصادف یک جوان موتور سوار در محور پمپ بنزین فرامرزی نژاد – پلیس راه را به مرکز اورژانس 115اعلام کردند

. محمد حسین کچویی افزود:بلافاصله اورژانس جاده ای نی ریز، به محل حادثه شتافت و با جسم غرق در خون جوانی 25 ساله و رها شده، که دچار صدمات شدید بدنی و بیهوش بود، مواجه شدند. به سرعت اقدامات و کمکهای اولیه درباره این مصدوم به اجرا در آمد و این جوان با سطح هوشیاری پایین به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شد.

بنا به گفته مسئول اتفاقات بیمارستان شهدای نی ریز، با تحویل این مصدوم در حدود ساعت 4 بامداد با صدمات متعدد بدنی وسطح هوشیاری بسیار پایین به اتفاقات، به سرعت اقدامات درمانی درباره این مصدوم آغاز شد.

محمد حسین بخش پور گفت: با وضعیت وخیم مصدوم  و معاینه توسط پزشک اتفاقات، همزمان اقدامات درمانی، متخصصان جراحی و رادیولوژی نیز حاضر شده و با انجام سونو گرافی، مصدوم به اتاق عمل بیمارستان شهدای نی ریز منتقل گردید. با انجام اقدامات درمانی در اتاق عمل بیمارستان شهدا، به دستور متخصص جراحی عمومی، مصدوم در ساعت 5:30 بامداد به بیمارستان مجهز ولی عصر فسا برای طی مراحل درمانی اعزام  شد.

بخش پور در ادامه افزود: در حالی که مصدوم هنوز ناشناس مانده بود و هیچ کارت شناسایی و مشخصه ای به جز یک دستگاه موبایل که قفل بود نداشت.با اقدامات واحد حراست بیمارستان شهدای نی ریز و تعطیلی روز جمعه و همزمانی آن با روز 21 ماه رمضان، سرانجام در حدود ساعت 13 همان روز، قفل موبایل توسط متخصصان شکسته شد و هویت او مشخص گردید.
 
بنا بر شنیده ها متأسفانه این جوان در بیمارستان ولیعصر فسا فوت می کند.

 هقته نامه نی ریزان فارس ضایعه درگذشت محمد هاشم فسایی را به خانواده آن مرحوم و به ویژه همکار خبرنگار-عکاس این هفته نامه خانم بیتا فسایی تسلیت می گوید و برای آن مرحوم همنشینی با اولیاء الله و برای خانواده اش صبر جمیل آرزو می کند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها