تعداد بازدید: ۱۷۴۵
کد خبر: ۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ - 2017 01 June
مذاکره شد، توافق اولیه انجام گرفت
علی کریمی، ستاره فوتبال ایران برای سرمربیگری در نفت تهران با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش هورگان و به نقل از ورزش سه، در مذاکراتی که بیش از یک هفته بین طرفین در جریان است، علی کریمی و مدیران نفت تهران به توافق اولیه دست یافته‌اند و حالا برای عقد قرارداد رسمی باید مذاکرات نهایی را انجام دهند تا این ستاره سابق پرسپولیس و بایرن مونیخ سکان هدایت نفت را در دست بگیرد.

 
نفت تهران که با علی دایی قهرمان جام حذفی شده و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیای سال آینده محسوب می‌شود، با انتخاب علی کریمی به دنبال بازگشتی قدرتمند در فصل جدید است؛ کریمی البته تجربه سرمربیگری ندارد اما قصد او این است که با انتخاب یک دستیار مشهور و بزرگ این نقصان را رفع کند.
 

مذاکرات بین باشگاه نفت و کاپیتان سابق تیم ملی ادامه دارد ولی به زودی قرارداد کریمی با نفت و مالکان این باشگاه امضاء خواهد شد که در صورت رخ دادن این اتفاق، نفت بلافاصله وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود تا تیمی در حد و اندازه رقابت‌های آسیایی ببندد.


شرکت بهنام پیشرو کیش فصل گذشته مالکیت باشگاه نفت تهران را گرفت و در نخستین اقدام علی دایی را سرمربی خود معرفی کرد و بعد از آن هم در نقل و انتقالات قبل از شروع مسابقات و نیم‌فصل عملکرد موفقی با جذب بازیکنان نامدار و ستاره‌های سابق استقلال و پرسپولیس داشت که در نهایت این تیم را به قهرمانی جام حذفی رساند.


مدیران باشگاه نفت به دلیل مشکلاتی که بر سر راه مالکیت زدن این باشگاه برای آنها ایجاد شده بود در پرداخت مطالبات اعضای این تیم تعلل داشتند و تا پایان فصل حدود 40 درصد از قراردادها را پرداخت کردند که همین مسئله موجب اعتراض علی دایی شده بود و در نهایت بعد از فینال جام حذفی به قطع همکاری آنها انجامید.


حالا مدیران نفت در کنار مشکلاتی که با آن مواجه هستند، قصد دارند با انتخاب علی کریمی به‌عنوان سرمربی تکلیف مسؤول کادر فنی فصل جدید را هرچه زودتر مشخص کنند و برای جذب بازیکن اقدام داشته باشند تا در لیگ هفدهم عملکرد موفق‌تری نشان دهند.


علی کریمی بعد از سال‌های درخشان به‌عنوان بازیکن در تیم‌های بزرگی همچون بایرن مونیخ، شالکه، پرسپولیس، تراکتورسازی و ... تنها در تیم ملی مدت کوتاهی همراه کارلوس کی‌روش تجربه مربیگری کسب کرد اما پس از آن در هیچ تیمی فعالیت نداشت و مشاور مالک باشگاه خونه به خونه بود.


در صورتی که علی کریمی سرمربیگری نفت تهران را برعهده بگیرد پیش‌بینی می‌شود این تیم کم طرفدار، رنگ تماشاگر را به خود ببینند چراکه جادوگر فوتبال ایران همواره علاقه‌مندان خاص خود را داشته و می‌تواند آنها را به ورزشگاه بکشاند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها