تعداد بازدید: ۴۷۹۹
کد خبر: ۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ - 2017 31 May
امروز عصر رخ داد:
بر اثر گاز گرفتگی توسط یک سگ در عصر امروز 9 زن، مرد و کودک مصدوم و روانه بیمارستان شهدا شدند.
حسین قانع: بنا بر شنیده‌ها تعدادی از افرادی که در فاز دو شهرک شهیدان رجایی و باهنر و نزدیک گورابهای زیر تارم، در این شهرک زندگی می‌کردند در ساعت 17 تا 19:30 امروز 10 خردادماه مورد حمله یک سگ وحشی قرار گرفتند.

به گفته تعدادی از مجروحان این سگ وحشی که از نژادهای خارجی بوده احتمالاً از سمت باغهای زیتون و آسیاب آباد زردشت وارد فاز دوم  این شهرک شده و نه نفر از ساکنان این منطقه از  کودک 3.5 ساله و مرد 60 ساله را مورد حمله قرار دادند و  زنان و مردان آن منطقه را  مجروح کرد.

این سگ هار حتی وارد یک منزل شده و مادر و فرزندی را گاز می گیرد که با حضور پدر خانواده  سگ فرار نمود.

این سگ به زن مغازه‌دار، و کودک دوچرخه‌سوار  نیز حمله کرد.

با اطلاع پلیس 110، مأموران  کلانتری 11 استقلال وارد عمل شده و با حضور در محل و نیز حضور اورژانس 115، همه مصدومان به بیمارستان شهدا و پایگاه واکسیناسیون این بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای دامپزشکی نیز به کمک کلانتری شتافته و سرانجام این سگ هار در بلوار مدرس توسط یک شهروند 48 ساله با ضربات متعدد بیل کشته شد.

علیرضا اجرائی مسئول پایگاه هاری بیمارستان شهدا در این ارتباط گفت: تاکنون 9 نفر از نواحی مختلف بدن توسط این سگ هار مجروح شده‌اند که در این پایگاه مورد درمان قرار گرفتند و در حال طی کردن مراحل درمان می‌باشند.

ضمناً توسط پزشک عمومی و پزشک متخصص جراحی همگی ویزیت شده‌اند و احتمال بستری شدن 3 نفر از مصدومان وجود دارد.

برچسب ها: سگ ، وحشی ، حمله ، نی ریز ، هورگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
وقتی آقای شهردار جمع اوری زباله رو میذاره شب بدون هیچگونه حساب و کتابی شهر شده پر سگ و گربه و چن سال دیگه هم شاهد موش های فراون درشهر خواهیم بودم . یا بایدجعبه ای بذاره تو هر منطقه که ملت اشغالا رو بذارن اونجا نه اینکه بذارن رو زمین ک نصفیش جمع میشه نصفیش جمع نمیشه به جای کارای الکی پرچم نصب کردن و و بلندگو زدن و پارک کنار پارک درست کردن یه کم به فکر بهداشت شهر باشه تو ایران هیچکس سر جای خودش نیس برا همین مشکلات همیشه هست موفق باشید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها