تعداد بازدید: ۲۲۲۹
کد خبر: ۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ - 2017 31 May
در کمتر از 24 ساعت 422 کیلو تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز کشف شد.
حسین قانع: محموله اصلی ساعت 6 صبح امروز چهارشنبه 10 خرداد به دام مأموران افتاد.

به گفته جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز، مأموران گشت نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در مسیر سیرجان - نی‌ریز در حین کنترل خودروهای عبوری به یک پژو 405 سفید مشکوک می‌شوند. این خودرو در حالی که 5 کیلومتر وارد حوزه استحفاظی شهرستان نی‌ریز شده بود، تحت تعقیب قرار می‌گیرد و دستور ایست دریافت می‌کند. اما راننده 33 ساله آن، بدون توجه به ایست مأموران فرار می‌کند.

قاضی سیدسجاد ساجدی گفت: عملیات تعقیب و گریز آغاز می‌شود و با تیراندازی هوایی خودرو متوقف نمی‌شود. پس از دقایقی و با زدن لاستیک‌ها، خودرو متوقف شده اما راننده با پای پیاده فرار می‌کند که در نهایت دستگیر می‌شود.

در بازرسی از این خودرو مقدار 400 کیلو تریاک کشف می‌شودکه قرار بوده از سیرجان به مرکز کشور حمل شود.

محموله بعدی از یک زوج جوان به دست آمد.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز در این باره گفت: در ساعت 8.30 صبح روز سه‌شنبه 9 خرداد مأموران گشت نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین کنترل محور نی‌ریز - سیرجان، به یک پیکان سواری مشکوک می‌شوند. این خودرو با دستور مأموران متوقف شده و مشخص می‌گردد که یک زوج جوان سرنشینان آن هستند.

قاضی سیدسجاد ساجدی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 22 کیلو تریاک که در زیر صندلی جاسازی شده بود کشف می‌گردد و زوج جوان دستگیر و روانه زندان می‌شوند.

به گفته وی، متأسفانه هر سه متهم از اهالی نی‌ریز هستند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها