تعداد بازدید: ۱۹۰۲
کد خبر: ۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ - 2017 29 May
علی‌اکبر همتایی مؤسس مجتمع فرهنگی هنری کوثر نور

خداوند متعال را شاکریم که به مردم ما توفیق داد یک بار دیگر در مهمترین تجلیگاه حضور مدنی و در تعیین سرنوشت خویش یعنی انتخابات مبتنی بر قانون اساسی که حاصل تلاش و مجاهدت‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام رحمت ا... علیه و ثمره خون شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس است، شرکت نمائیم.


خداوند بزرگ را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که به یمن برکات نظام جمهوری اسلامی انتخاباتی چنین گسترده و با عظمت در کمال آرامش و امنیت برگزار می‌شود که موجب حیرت کشورهای مدعی دموکراسی  شد و مردم کشورهای مرتجع عربی در حسرت آن به سر می‌برند.


از عمق وجود، خداوند لایزال را سپاسگزاریم که تلاش همه خائنان برای از بین بردن وحدت و ایجاد شکاف بین مردم و دلسوزان نظام و انقلاب و توهین و افترا به بزرگان و استوانه‌های نظام و هدر دادن سرمایه‌های انقلاب با حماسه بی‌نظیر و مشارکت بی‌سابقه مردم در انتخابات خنثی و بی‌ثمر گردید.


بدون شک برنده واقعی این انتخابات بنا به فرموده مقام معظم رهبری ملت قهرمان ایران است. این پیروزی، پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت و پیروزی وحدت و انسجام ملی بر انشقاق و چند دستگی بود. باید دستمریزاد گفت به شما مردم فهیم ایران که با خرد ورزی و امید پای صندوق‌های رأی حاضر شدید و با گویاترین زبان و مناسب‌ترین شیوه خواسته‌های خود را بیان کردید.


مردم شریف و بزرگوار وطن، همشهریان گرامی!...


شما ای آزادمردان و آزاد زنان، ای آزاد اندیشان، ای صبور مردمی که علیرغم همه بد اخلاقی‌ها و تهمت‌ها، با عشق و امید پای صندوق‌های رأی حاضر شدید و رأی به عقلانیت و آرامش و صلح و دوستی دادید. شما با رأی خود گفتمان صلح با دنیا و کشورهای منطقه را فریاد زدید و نشان دادید که علاوه بر حفظ نظام اسلامی خواهان ارتباط متوازن و فعال با سایر کشورهای جهان می‌باشید. 


این شما بودید که کرامت، عزت و سربلندی کشور اسلامیمان را حتی با  وعده یارانه‌های چند برابری هم عوض نکردید، نارسائی‌ها و مشکلات و دلخوری‌هایی که در این سالها تجربه کردید هم باعث نیامدنتان نشد. 


استوار و محکم پای صندوق‌های رأی حاضر و رأی خود را به بقا و شأن بلند ایران اسلامی دادید، شما شایسته سالاری را به نمایش گذاشتید. شما با نه گفتن به وعده‌های پوچ و حقیر، عقلانیت،  تدبیر و امید را فریاد کردید. 


آری شما همان مردم ٨ سال دفاع مقدس هستید که برای حفظ اسلام و کشور جوانانتان را با دست خود به جبهه‌های جنوب و غرب روانه کردید تا یک وجب از خاک کشورمان به یغما نرود. پس این موفقیت و سرافرازی گوارای وجودتان باد . 


شما که تهدید شدید، زخم زبان شنیدید اما تسلیم زر و زور و تزویر نشدید.


متأسفانه در شهرستان نی‌ریز شاهد توهین، افترا و دروغ‌پردازی از تریبون‌های مقدس در مکانهای مقدس شهر و روستا بودیم؛ بطوری که به یاد ناله و شکوه امام راحل افتادیم که فرمود: «...خطر تحجرگرایان و مقدس نمایان احمق در ... کم نیست...


خون دلی که پدر پیرتان از این دسته خورده است هرگز در فشارها و سختیهای دیگران نخورده است.»


 آنهایی که یک رقابت انتخاباتی درون نظام اسلامی را که نامزدهای آن به تأیید شورای نگهبان رسیده است، تبدیل به جنگ حق و باطل می‌کنند و جالب آنکه فقط خود را حق می‌دانند.


شما مردم عزیز با تأسی از پیامبر رحمت که خداوند او را به انک لعلی خلق عظیم ستوده است، شنیدید و صبر کردید. آری شما سنبل مقاومت، بزرگواری، عزت و کرامتید. 


پس سلامتان باد، درودتان باد و شهد شیرین پیروزی عقلانیت و همبستگی گوارای وجودتان.


پایدار و پوینده باد وحدت خدشه ناپذیر شهرستان نی‌ریز. پیش به سوی توسعه همه جانبه.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها