تعداد بازدید: ۱۷۶۳
کد خبر: ۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۲ - 2017 27 May
معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس خبر از تشكيل 2894 پرونده تخلف صنفي در فارس در سال جاري داد.
ابراهيم صداقت» اظهار داشت: در دو ماهه نخست سال جاري 70 هزار و 983 بازرسي از صنوف به خصوص عمده فروشان انجام شد كه در جريان آن 2894 پرونده تخلف صنفي به ارزش 4 ميليارد و 218 ميليون و 980 هزار ريال تشكيل شد.

وي با بيان اين كه 1852 پرونده از پرونده هاي مذكور در حوزه انبارها و سردخانه بوده است با اشاره به كشف كالاي قاچاق از 16 واحد صنفي در سطح استان گفت: اين 16 پرونده به ارزش يك ميليارد و 548 ميليون و 405 هزار ريال تشكيل شد كه 4 پرونده مربوط به عرضه دخانيات و 5 پرونده مربوط به عرضه 5/3 تن ميوه قاچاق در سطح استان بوده است همچنين 3 پرونده مربوط به عرضه لوازم قاچاق آرايشي و بهداشتي و 3 پرونده مربوط به عرضه لوازم سرمايشي (اسپيلت) بوده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با تاكيد بر اين كه بازرسي از انبارها به صورت مستمر در حال انجام است افزود: صاحبان و مديران انبارهاي ذخيره كالا مكلف هستند ماهيانه ميزان موجودي خود را اعلام كنند در غير اين صورت مرتكب تخلف شده اند.

صداقت در بخش ديگري از مصاحبه خود به شروع طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: در اين طرح به صورت ويژه بر عرضه برنج، قند و شكر، گوشت قرمز و مرغ منجمد نظارت مي‌شود.

وي ادامه داد: اگرچه نظارت بر عرضه زولبيا و باميه و اقلام مرتبط با صنف پزندگي ها همچون كله و پاچه، آش و كباب‌ها با اتحاديه هاي صنفي مربوطه است اما نظارت اين اتحاديه ها منافاتي با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ندارد.

منبع: خبر جنوب
وي تاكيد كرد: در ايام ماه مبارك رمضان 300 بازرس وضعيت بازار را رصد و نظارت خواهند كرد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها