تعداد بازدید: ۱۶۹۱
کد خبر: ۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ - 2017 27 May
به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز به همراه دمیری مسئول بنیاد شهید، علیخانی رئیس ثبت اسناد و جابری رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خانواده شهیدان حبیب، محمد حسین و محمدرضا کردگاری و شهید حسین شعبانپور دیدار و گفتگو نمودند.

روابط عمومی فرمانداری: به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز به همراه دمیری مسئول بنیاد شهید، علیخانی رئیس ثبت اسناد و جابری رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خانواده شهیدان حبیب، محمد حسین و محمدرضا کردگاری و شهید حسین شعبانپور دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار صمیمانه امیری فرماندار بابیان اینکه دیدار با خانواده شهداء روحیه بخش است گفت: فتح خرمشهر سند افتخار مردم ایران و گواهی بر ایمان، شجاعت و ولایت پذیری فرزندان این مرز و بوم بوده و است.
وی ادامه داد : رشادت ایمان و پایمردی شهدای والامقام و صبر و مجاهدت خانواده‌های معظم آنان در طول هشت سال دفاع مقدس که منجر به حفظ تمامیت ارضی و سربلندی اسلام و میهن اسلامی گردید بر هیچ‌کس پوشیده نیست و فتح خرمشهر که به نوعی به حق فتح‌الفتوح بود سند افتخار مردم ایران و گواهی بر ایمان، هوشیاری، شجاعت و ولایت پذیری فرزندان این مرز و بوم بوده و هست.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها