تعداد بازدید: ۲۰۵۹
کد خبر: ۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ - 2017 26 May
حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه:
امام جمعه موقت نی‌ریز پیشرفت رئیس جمهور را پیشرفت کشور دانست و برای دکتر روحانی آرزوی موفقیت کرد.
عابد نعمتی: حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه امروز تأکید کرد همه باید برای پیشبرد اهداف نظام و رفع محرومیت از صاحبان انقلاب به رئیس جمهور منتخب کمک کنند.

وی گفت: « باید حواسمان باشد از پشتوانه مردم جدا نشویم که عزت نخواهیم داشت. اگر مسئولین، روحانیت، رهبر و قوای سه‌گانه ما عزتی دارند، به برکت حضور مردم است.»

سیدجواد فقیه به حضور 8/72 درصدی واجدین شرایط رأی در کشور و حدود 78 درصد مردم شهرستان نی‌ریز پای صندوقهای رأی اشاره کرد و عنوان داشت: «همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، پیروز واقعی این انتخابات مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند. اما این به آن معنی نیست که مردم گلایه و سختی ندارند.»

امام جمعه موقت نی‌ریز صداقت، امانتداری، تدین و ارتباط با روحانیت را از جمله مواردی خواند که اعضای جدید شورای شهر باید داشته باشند.

او گفت: «باید با توسعه متوازن، عدالت محوری و توجه به نقاط محروم شهر را بیشتر کنند و به جای منطقه گرایی، منطق گرایی را در دستور کار خود قرار دهند.»

خطیب جمعه نی‌ریز با بیان این که هر کس استبداد رأی داشته باشد هلاک می‌شود، از اعضای شورای شهر خواست تا در امور مختلف با بزرگان و فرهیختگان شهر مشورت کنند.

حجت‌الاسلام فقیه به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و ایجاد مثلث به گفته او شوم صهیونیست غاصب، حکام عرب و شیطان بزرگ اشاره کرد و جریانات اخیر بحرین و حصر آیت‌ا... شیخ عیسی قاسم را مرتبط با آن دانست.

نمازگزاران بعد از نماز جمعه علیه زندانی کردن رهبر مردم بحرین راهپیمایی کردند و شعارهایی علیه جنایات  آل خلیفه و آل سعود سر دادند.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها