تعداد بازدید: ۲۰۰۸
کد خبر: ۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 2017 26 May
همایش بررسی ارزش‌های زیستی- اقتصادی منطقه حفاظت شده بهرام‌گور با حضور محمد درویش مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست و مرادی سرپرست اداره کل محیط‌ زیست فارس برگزار شد.
ابراهیم قره‌چاهی: همایش بررسی ارزش‌های زیستی- اقتصادی منطقه حفاظت شده بهرام‌گور با حضور محمد درویش مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست، مرادی سرپرست اداره کل محیط‌زیست فارس و امیری فرماندار نی‌ریز و راهوار معاون فرماندار، بخشداران قطرویه و پشتکوه، اعضای شورای شهر و تعداد زیادی از علاقه‌مندان به محیط زیست در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز برگزار شد.

 در این همایش که صبح پنجشنبه چهارم خردادماه به انجام رسید در ابتدا رنجبر مسئول انجمن میراث ماندگار بختگان به بیان موارد مختلفی که زیستگاه و حیات وحش منطقه بهرام‌گور را به خطر می‌اندازد، پرداخت.
سپس مرادی سرپرست اداره کل محیط‌زیست فارس فعالیت گسترده و حساسیت بالای سازمانهای مردم نهاد را در جهت حفظ محیط‌زیست بسیار تأثیرگذار دانست و خواستار شکل‌گیری بیشتر این NGO ها شد.
در ادامه بخشدار قطرویه از تلاش سازمانهای مردم نهاد و تلاش در جهت تشکیل این همایش تقدیر و تشکر نمود.
معاون فرماندار هم  دولت یازدهم را یک دولت محیط‌زیستی خواند و در ادامه محمددرویش عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور با بیان زیستگاههای مختلف کشور به اهمیت بهرام گور اشاره نمود.

مشروح این خبر در شماره آتی نی‌ریزان فارس به چاپ خواهد رسید.

عکاس: حامد راستی


















نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها