تعداد بازدید: ۱۵۱۴
کد خبر: ۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ - 2017 25 May
با پیروزی مقابل آژاکس
منچستریونایتد با پیروزی 2-0 مقابل آژاکس، قهرمان رقابت های این فصل لیگ اروپا شد و سهمیه فصل بعد چمپیونزلیگ را نیز به دست آورد.

به گزارش هورگان و به نقل از ورزش سه، شاگردان ژوزه مورینیو در هر نیمه یک بار دروازه حریف را باز کردند تا به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند و برای اولین بار فاتح لیگ اروپا شوند. این قهرمانی آقای خاص را به هدفش یعنی رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان نیز رساند.

 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی روی دروازه حریف به وجود آورد اما کم دقتی بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی باعث شد تا دروازه آژاکس بسته بماند.

 

برتری یونایتدها ادامه داشت اما این آژاکس بود که می توانست در دقیقه 15 به گل برسد اما سرخیو رومرو با یک جاگیری مناسب، ضربه برتراند ترائوره را مهار کرد.

 

سرانجام در دقیقه 18 بود که قفل دروازه ها باز شد و منچستریونایتد به آنچه از ابتدای بازی استحقاقش را داشت، رسید. روی حرکت خوب مروان فلینی و پاس در عرض او، این پل پوگبا بود که پشت محوطه جریمه آژاکس صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی که در بین راه به مدافع حریف هم برخورد کرد، گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

 

 

 

بازیکنان آژاکس تلاش کردند تا بلافاصله گل خورده را پاسخ بدهند اما این منچستریونایتد بود که می توانست در دقیقه 24 به گل دوم برسد. روی یک نفوذ عالی، آنتونیو والنسیا تقریبا با دروازه بان حریف تک به تک شد اما ضربه او را اونانا دفع کرد.

 

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان آژاکس هم با پرسینگ از جلوی زمین، در تلاش بودند تا تیم حریف را تحت فشار بگذارند اما در نهایت توپ دیگری در نیمه اول از خط دروازه ها عبور نکرد و منچستریونایتد با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 

نیمه دوم را آژاکس هجومی تر آغاز کرد اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه 48 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه آژاکس بود که ضربه سر کریس اسمالینگ در مقابل دروازه به هنریک میخیتاریان رسید و او هم با ضربه تماشایی، حساب کار را 2-0 کرد.

 

 

 

تیم آژاکس که چیزی برای از دست دادن نداشت، بعد از این گل پیش کشید و در مقابل یونایتدها در تلاش بودند که روی ضدحملات به گل بعدی برسند.

 

در دقیقه 65 مروان فلینی می توانست ارسال پل پوگبا را تبدیل به گل کند اما ضربه سر او را اونانا مهار کرد.

 

حملات آژاکس ادامه داشت اما دفاع فشرده و منسجم یونایتدها مانع از رسیدن آنها به گل می شد. در دقیقه 87، چیزی نمانده بود که جسی لینگارد روی یک فرار تماشایی، در موقعیت تک به تک، گل سوم را برای منچستریونایتد به ثمر برساند اما مدافعان و دروازه بان آژاکس هر طوری که بود او را متوقف کردند.

 

تلاش تیم هلندی برای رسیدن به گل ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به سود منچستریونایتد به پایان رسید و این تیم فاتح رقابت های لیگ اروپا شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها