تعداد بازدید: ۱۴۸۳
کد خبر: ۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ - 2017 24 May
پایان دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا
تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران با کسب 1 مدال نقره و 4 مدال برنز در دو مین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به کار خود پایان داد.​​​​​​​

به گزارش هورگان و به نقل از سایت فدراسیون دو و میدانی، نوجوانان کشورمان که به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند اعزام شده بود، با کسب 1 مدال نقره و 4 مدال برنز در پایان این دوره از رقابت ها به کار خود خاتمه داد. علی سلامتیان، علی سلیمانی، تکتم دستاربندان، بهاره جهان تیغ، محمدرضا دهقانی، محمد حاصلی، سیدامیر زمان پور، آرمین شاه ملکی، مریم خوش نیت، امیرحسین درویشی، ریحانه مبینی، امیرحسین رحمانی، رضا کفایتی، ریحانه آرانی، نگین بیگمی، مریم محبی، کیمیا پورخلخال، پردیس عبدالمحمدی، حمید رضا کیا، علیرضا نوری و دانیال صفی 21 ملی پوشی بودند که در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

(سه شنبه) 30 اردیبهشت ماه که روز پایانی این مسابقات بود، نمایندگان کشورمان در مواد پرش سه گام (پسران)، رله امدادی پسران و دختران و هفتگانه دختران به میدان رفتند.

 


مدال از کف کیا پرید!

پرنده پرش سه گام کشورمان در حالی که احتمال آن می رفت یکی از مدال آوران این ماده باشد، بخت با او یار نبود. حمید رضا کیا با پرشی به طول 14.66 متر در پرش سه گام به عنوان چهارمی دست یافت و مدال برنز را از دست داد.

 

رکوردشکنی بیگمی با کسب عنوان پنجمی هفتگانه

 نماینده هفتگانه تیم ملی دو و میدانی ایران در این دوره از مسابقات اگرچه به مدال یا عنوان برتر دست نیافت، اما با همتی مضاعف موفق شد رکورد ملی این ماده را جابجا کند. نگین بیگمی دختر هفتگانه ای کار کشورمان با کسب 3970 امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد و رکورد ملی هفتگانه نوجوانان ایران را شکست. او پیش از این با 3709 امتیاز نیز رکود دار این ماده بود.


دست امدادی ها از کسب مدال کوتاه ماند!

دوندگان رله سوییسی (دوی امدادی) پسران کشومان نیز که در مرحله مقدماتی با رکورد 1:58:57 دقیقه به فینال راه یافته بود، با خطا از دور مسابقات حذف شد. محمدرضا دهقانی، علی سلامتیان، حمیدرضا کیا و علی سلیمانی ترکیب تیم پسران در این ماده بودند.تیم امدادی دختران که با ترکیب مریم محبی، پردیس عبدالمحمدی، تکتم دستاربندان و ریحانه مبینی به میدان رفته بود، با خطای فنی حذف شدند.


به این ترتیب یکی از بزرگترین کاروان های تیم ملی ایران که در رده سنی نوجوانان با 21 دو و میدانی کار به دومین دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به تایلند اعزام شده بود، توانست به 5 مدال رنگارنگ توسط بهاره جهان تیغ (1500 متر - مدال نقره)، ریحانه آرانی (پرتاب چکش - مدال برنز)، رضا کفایتی ( دهگانه - مدال برنز)، مریم محبی (400 متر - مدال برنز) و سید امیر زمان پور (3000 متر - مدال برنز) دست یابد.

برچسب ها: دو و میدانی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها