تعداد بازدید: ۱۶۲۳
کد خبر: ۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 2017 22 May
مناظره دانشجویی با موضوع سهم اصول گرایان و اصلاح طلبان در میزان پیشرفت یا پسرفت حرکت کشور در دانشگاه پیام نور نی ریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز، مناظره دانشجویی با موضوع سهم اصول گرایان و  اصلاح طلبان در میزان پیشرفت یا پسرفت کشور با حضور پرشور اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مناظره، صداقت رئیس دانشگاه هدف از برگزاری مناظرات و کرسی ها را ایجاد شور و نشاط بیشتر در دانشجویان و حضور حداکثری در انتخابات و شناخت و انتخاب اصلح عنوان کرد و افزود : به فرموده رهبر معظم انقلاب آنچه در انتخابات بسیار مهم است حضور عمومی مردم است، همه باید در انتخابات شرکت کنند این یک وظیفه ملی است .

در ادامه عبدالمهدی  جباری ، عضو هیات علمی دانشگاه در صندلی اصلاح طلبان  قرار گرفت  و سهم اصلاح طلبان را در پیشرفت کشور موثر دانست و افزود: خدماتی که اصلاح طلبان به کشور کرده اند بسیار ارزشمند است.

در مقابل حیدر باذل،  دانشجوی رشته حقوق ، در جایگاه اصول گرایان گرفت  و سهم اصول گرایان را در پیشرفت کشور بیش از اصلاح طلبان دانست و افزود: خدمات اصول گرایان  به کشور قابل توجه تر هست.

در ادامه تعدادی از دانشجویان با ذکر سوال از نماینده دو گروه ، خواستار پاسخ مناسب با ذکر دلیل شدند و نماینده دو گروه نیز پاسخ دادند.
در پایان نتیجه مناظره عنوان شد که هر دو گروه اصول گرایان و اصلاح طلبان هر کدام در جایگاه خود نقش موثری در پیشرفت کشور داشته اند و باید این نقش را در آینده پررنگ تر داشته باشند.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
بابا چه خبرى!!!!!!!!
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها