تعداد بازدید: ۲۰۲۵
کد خبر: ۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ - 2017 19 May
آیت‌ا... فقیه:
امام‌جمعه نی‌ریز از مردم خواست تا همه کسانی را که در خانه نشسته‌اند، پای صندوق رأی بیاورند.
عابد نعمتی: خطیب جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: «کسی در خانه ننشیند. همه بلا استثناء در انتخابات شرکت و دشمن را مأیوس کنید. هر کسی را به هر نحوی که می‌توانید پای صندوق رأی بیاورید؛ حتی آنهایی که قدرت راه رفتن ندارند.»

ایشان برنده واقعی انتخابات را ملت ایران خواند و انتخابات را نشانه آزادی مردم دانست که بوسیله آن سرنوشت خود را مشخص می‌کنند.

آیت‌ا... فقیه در عین حال از همگان خواست تا در کمال درایت از ولایت حمایت کنند.

خطیب جمعه نی‌ریز به سالروز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا و همچنین سالروز آزادی خرمشهر اشاره کرد و عنوان داشت: «اگر همه مردم با هم متحد و علاقه‌مند به دین باشند، دشمنان هیچ وقت کاری از پیش نمی‌برند. هر چه ما عقب‌نشینی کنیم و کوتاه بیاییم، آنها پیش می‌آیند؛ اما هر جا مقاومت و ایستادگی باشد، دشمن عقب‌نشینی می‌کند.»

عضو خبرگان رهبری روز ملی جمعیت و همچنین روز ایرانگردی را ستود و گفت هر چه جمعیت ما بیشتر باشد، شکوه و عظمتمان بیشتر خواهد بود.

آیت‌ا... فقیه افزود: «ما باید ایران اسلامی را بشناسیم؛ تنها کشور شیعی که مذهب جعفری دارد و زیر سایه امام زمان است. ما دینمان را بر همه چیز مقدم می‌داریم، ما ملی‌گرا نیستیم و اسلام و قرآن را دوست داریم؛ چرا که اسلام به ما عزت داده و با ظلم و ستم جنگیده است.»

ایشام روز اهداء عضو را نیز گرامی داشت و آن را کاری بسیار ارزشمند قلمداد نمود.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها