تعداد بازدید: ۱۸۳۱
کد خبر: ۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ - 2017 17 May
، نمایشگاه نقاشی کودک«هنرمندان کوچک با هنرهای بزرگ » به همت انجمن هنرهای تجسمی و همکاری مدرسه غیر دولتی سایه مهر به مدت 5 روز در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برپا گردید.
نمایشگاه نقاشی«هنرمندان کوچک، با هنرهای بزرگ» برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه نقاشی کودک«هنرمندان کوچک با هنرهای بزرگ » به همت انجمن هنرهای تجسمی و همکاری مدرسه غیر دولتی سایه مهر به مدت 5 روز در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برپا گردید.

این نمایشگاه که به منظور رشد و هدايت استعدادهای هنری کودکان برپا شده بود، فرصتی برای  نمایش و معرفی توانمندی های کودکان بود و زمینه ای را برای تشویق و ایجاد انگیزه و جذب کودکان با مراکز هنری و فرهنگی علاقه مندان به هنر نقاشی و آشنایی آنها با مراکز هنری و فرهنگی فراهم کرد.

خانم اسدی مربی باتجربه نقاشی کودک با اعلام این خبر گفت: نقاشی کودک به‌عنوان وسیله‌ای برای تشخیص امراض روانی و تجزیه و تحلیل فردی کودک به‌کار گرفته می‌شود و اطلاعات زیادی برای شناخت محیط اجتماعی، فرهنگی او را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد  نقاشی ابزاری است جهت بالا بردن کیفیت رشد روانی و عاطفی و جسمی کودک. علاقه به نقاشی در اکثر کودکان وجود دارد و نقاشی نکشیدن کودک می‌تواند نشان‌دهنده ضعف و بی‌علاقه‌گی او در برقراری ارتباط با دیگران باشد.

گفتنی است در مراسم گشایش این نمایشگاه که سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین آموزش و پرورش نی ریز، مدیر و کارکنان مدرسه سایه مهر و اولیاء کودکان حضور داشتند، با اهداء لوح سپاس از آنها تقدیر شد.


برچسب ها: نی ریز ، خبر ، اداره ارشاد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها