تعداد بازدید: ۳۲۹۰
کد خبر: ۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 2017 13 May
پس از چند ساعت تعقیب و گریز
سه شرور که اقدام به اخلال در نظم عمومی، ایجاد مزاحمت برای مردم و سنگ‌پرانی به سمت مأموران کرده بودند، پس از چند ساعت‌ با تلاش دستگاه قضایی و مأموران نیروی انتظامی نی‌ریز دستگیر شدند.
حسین قانع: سه شرور که اقدام به اخلال در نظم عمومی، ایجاد مزاحمت برای مردم و سنگ‌پرانی به سمت مأموران کرده بودند، پس از چند ساعت‌ با تلاش دستگاه قضایی و مأموران نیروی انتظامی نی‌ریز دستگیر شدند.

بنا به اعلام دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز، عصر روز جمعه 22 اردیبهشت گزارشی از ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط سه جوان موتورسوار به پلیس 110 اعلام شد.

در پی این گزارش و با توجه به شلوغی خیابانها به دلیل برگزاری جشن نیمه شعبان و فعالیت ستادهای تبلیغاتی کاندیداها، بلافاصله با دستور قضایی اکیپ نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی وارد عمل شدند.

محمدصادق رفیعی گفت: در مرحله اول با حضور مأموران انتظامی، درگیری این سه جوان با مردم فیصله یافته و جمعیت متفرق می‌شوند.

اما متهمان پس از دقایقی بازگشته و با استفاده از شلوغی خیابان‌ها به اقدامات مجرمانه خویش ادامه می‌دهند. آنان در این مرحله اقدام به فحاشی و سنگ‌پرانی به مأموران مستقر در میدان 15 خرداد می‌نمایند، و در میان جمعیت متواری می‌شوند که با توجه به حساسیت موضوع تقاضای نیروی کمکی می‌شود.

در نهایت این سه شرور که حدوداً 20 تا 23 ساله هستند، برای چندمین بار در خیابان‌ها حاضر شده و با اخلال در نظم عمومی، تخریب اموال عمومی، عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت برای مردم قصد ایجاد رعب و وحشت داشتند، که با حضور نیروهای کمکی قبل از نیمه شب شناسایی و دستگیر شدند.

پرونده متهمان در دستگاه قضای در جریان است و متهمان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز گفت: با متهمان و به ویژه مخلان امنیت و آسایش مردم  و اخلالگران در نظم عمومی به شدت برخورد خواهد  شد و دستگاه قضایی شهرستان بی‌هیچ اغماضی این اشرار و اراذل را به سزایشان  خواهد رساند.


برچسب ها: شرور ، نی ریز ، درگیری ، نیریز
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
آقا دمتون گرم
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها