تعداد بازدید: ۷۳۸۵
کد خبر: ۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ - 2017 04 May
شرکت فولاد غدیر نی‏ریز اسامی پذیرفته‌ شدگان استخدام فولاد نی‌ریز را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
شرکت فولاد غدیر نی‏‌ریز با تبریک ایام مبارک ماه شعبان و آرزوی موفقیت برای تمامی جوانان کوشا و سرافراز این مرز و بوم، بدین وسیله اسامی سه برابر ظرفیت داوطلبان آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی‏ریز را که به مصاحبه تخصصی دعوت شده‌اند، اعلام می‌دارد.

در این خصوص توجه داوطلبان گرامی را به نکات زیر جلب می نماید:

1) اسامی داوطلبین دعوت شده به مصاحبه بر اساس نیازهای ساختار اولیه سازمانی مصوب و به تعداد سه برابر مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه تخصصی اعلام و انتخاب منوط به تایید صلاحیت و کسب امتیاز برتر تخصصی و روانشناختی داوطلب در این مصاحبه می باشد.

2) با توجه به اینکه در اطلاعیه اولیه این شرکت دعوت از داوطلبین به مصاحبه منوط به کسب حداقل 60 امتیاز از آزمون کتبی گردیده بود، با عنایت ویژه مدیریت محترم عامل و هیأت مدیره محترم شرکت مقرر گردید افراد با امتیاز کتبی برتر که حائز امتیاز لازم در امتحان کتبی نشده‏اند، نیز امکان شرکت در مصاحبه بیابند. بدین ترتیب بر اساس نمره آزمون کتبی و مبتنی بر ظرفیت اعلام شده از این افراد نیز برای مصاحبه دعوت به عمل آمده است. در عین حال خاطرنشان می سازد چنانچه صلاحیت و تخصص فنی و حرفه‏ای این افراد در طی مصاحبه کتبی احراز نگردد، امکان جذبشان وجود نخواهد داشت و در این زمینه حقی برای داوطلبان مفروض نمی‏باشد.

3) این شرکت بر اساس نتایج آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و به صورت تدریجی و بر اساس نیاز خود در زمان مناسب نسبت به جذب افراد اقدام می نماید. 

4) مصاحبه تخصصی رسته‏های شغلی مدارک دیپلم و فوق دیپلم در روزهای چهارشنبه 20 اردیبهشت و پنج‏شنبه 21 اردیبهشت 1396 در محل دانشگاه آزاد نی‏ریزدر شهر نی‏ریز برگزار می‏گردد. جزئیات برنامه مصاحبه متعاقبا اعلام می‏گردد.

5) مصاحبه تخصصی رسته‏های شغلی مدرک لیسانس در روز جمعه 22 اردیبهشت 1396 در محل مرکز آموزشهای تخصصی و آزاد دانشگاه شیراز در شهر شیراز برگزار می‏گردد. جزئیات برنامه مصاحبه متعاقباً اعلام می‏گردد.

6) از دعوت شدگان به مصاحبه تقاضا می گردد ضمن پر کردن فرم پیوست، اصل و کپی مدارک و مستندات شخصی، تحصیلی و حرفه‏ای خود را در روز مصاحبه به همراه داشته و به همراه یک قطعه عکس پرسنلی تحویل دهند. در ضمن هرگونه تناقض مدارک با اطلاعات اعلام شده به هنگام ثبت نام موجب حذف داوطلب از فرایند جذب خواهد بود.

7) معاينات طب کار  و مصاحبه روان شناختی به منظور  تشخیص توانمندي فردي براي فعاليت در مشاغل مورد نيازهمزمان با مصاحبه و یا متعاقب آن صورت می‌پذيرد، لذا عدم موفقيت در اين مرحله به منزله منتفي شدن فرآيند جذب می‌باشد.

8) شركت در آزمون، مصاحبه و اشتغال به كار، به هيچ وجه حق استخدام دائم براي افراد ايجاد نمي‏نمايد و تمديد قرارداد كاركنان همواره منوط به رضايت شركت از عملكرد آنها و نياز شركت به تخصص انها خواهد بود و در صورت پذيرفته شدن صرفاً در رشته شغلي پذيرفته مشغول مي‏شوند و شركت هيچگونه تعهدي براي تغيير رشته شغلي و يا ارتقاء بر مبناي مدارك تحصيلي جديد ندارد.

بار دیگر ضمن تشکر از توجه و ابراز علاقه‌مندی کلیه داوطلبان به همکاری با این شرکت، امید است با توسعه و گسترش فعالیتهای شرکت فولاد غدیر نی‏‌ریز، افتخار همکاری با تعداد بیشتری از جوانان برومند و شایسته ایرانی نصیب این شرکت گردد.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کلیک کنید


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
بهمن محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
3
با سلام.صفحه مربوط به اسامی پذیرفته شدگان باز نمیشه(خطامیده)
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
2
با سلام و تبریک خدمت قبول شدگان اولیه.
مگر قرار نبود استخدام بومی صورت گیرد؟با اندکی تامل در اسامی افراد و توجه به کد ملی افراد متوجه می شوید که حداقل هفتاد در صد افراد بومی نیستند. لطفا به وعده های خود برای استخدام بومی ترتیب اثر دهید.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
چرا نمی‌شود اسامی را دید؟
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها