تعداد بازدید: ۲۷۳۳
کد خبر: ۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 2017 29 April
در ساعتهای پایانی روز جمعه و در برخورد شدید کامیون ایسوزو و پراید، خانواده سه نفره پراید سوار به شدت مصدوم شدند که با دو آمبولانس به بیمارستان شهدای نی ریز انتقال یافتند.
حسین قانع: بنا بر اعلام محمد حسین کچویی  مدیر اورژانس 115 شهرستان نی ریز، در ساعت 20:45 روزجمعه8 اردیبهشت، برخورد شدید، یک کامیون ایسوزو با یک پراید  در محور نی ریز- خیر( بعد از شهرک سنگ و در سه راهی حیدر آباد)  به اورژانس 115 اعلام می گردد. بی درنگ آمبولانس جاده ای  نی ریز به محل حادثه فرستاده شد.

با حضور تکنسینهای اورژانس 115 در محل مشخص شد، این بر خورد هنگامی که پراید به سمت نی ریز و در لاین  خودش درحرکت بوده به وقوع پیوسته است. مادر 34 ساله و پسر بچه 9 ساله  سرنشین دارای صدمه های متعدد شدند و به ویژه پسر بچه به شدت و در اثر ضربات و صدمه های وارده  بی قرار می باشد. به دلیل اینکه پدر 40 ساله این خانواده در میان آهن پاره ای پراید به دام افتاده است؛ تقاضای حضور نیروهای  امدادی- عملیاتی آتش نشانی و آمبولانس کمکی  دوم به طور همزمان  گردید؛ کچویی افزود : مادر و پسر با دریافت کمکهای اولیه  به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شدند.

ابراهیم خیر اندیش مسئول آتش نشانی  نی ریز، گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 21:00 به سمت محل حادثه حرکت کردیم و متوجه گیر افتادن راننده در پشت فرمان خودرو شدیم، خودرو پراید در سمت  راننده کاملاً مچاله شده و راننده از قسمت کمر و پاها به طور کامل گیر افتاده بود.

به سرعت ست هیدرولیک همراه که شامل: قیچی،فک و جک هیدرولیک است راه اندازی شد و نظر به صحبت  تکنسین های اورژانس 115 که مصدوم ممکن است دچار ضایعات نخاعی شده باشد  و باید با کمترین فشار و آسیب از خودرو خارج شود. ابتدا در خودرو را کاملا  قطع کرده و سپس برای سهولت و آسیب کمتر به راننده پراید، ستون عمودی خورو بطور کامل از دو قسمت بالا و پائین برش داده شد.سپس با کمک تکنسین های اورژانس مصدوم با کمترین صدمه به روی برانکارد منتقل و با دریافت کمکهای اولیه با آمبولانس به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شد.

نیروهای آتش نشانی سپس به ایمن سازی خودرو در محل اقدام کردند. آتش نشانان در مجموع ، با سرعت و دقت هر چه تمام تر عملیات را در مدت زمان 30 دقیقه به پایان بردند.

بنا بر شنیده ها هر سه عضو این خانواده دچار صدمه های متعدد شده بودند. این خودرو ایسوزو که حامل صندوقهای خالی مرغ بود برای بارگیری مرغ   به نی ریز و یک مرغداری در آن نزدیکی آمده بود که متأسفانه برای  دور نزدن از بریدگی مربوطه،  اقدام به حرکت  در خلاف جهت محور در این لاین کرده بود که با این پراید  که در مسیر صحیح خود  در حرکت بود به شدت برخورد کرده و منجر به وقوع این حادثه وحشتناک شده بود.








همشهریان گرامی
 جهت اطلاع از :
✅ اخبار معتبر شهرستان نی ریز
✅ اخبار موثق و معتبر و اطلاعیه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نی ریز
✅ گزارش های هواشناسی شهرستان نی ریز
 ✅ تصاویر حرفه ای و زیبا از مکان های دیدنی شهرستان نی ریز
✅نی ریزان فارس بروزترین  و کامل ترین کانال خبری در شهرستان نی ریز
✅ شما هم عضوی از نی ریزان فارس باشید

برای عضویت کلیک کنید

 آدرس کانال
Neyrizanfars@
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها