تعداد بازدید: ۱۸۷۷
کد خبر: ۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ - 2017 24 April
با حضور 50 شرکت خارجی به طور مستقیم از 15 کشور؛
فردا همزمان با روز مبعث رسول اکرم (ص) یکی از بزرگترین اتفاقات بخش کشاورزی برای بار دیگر در شیراز به وقوع خواهد پیوست.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها و آبیاری مطابق با استانداردهای روز اروپا در محل دائمی نمایشگاه های شیراز از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.
به گزارش هورگان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دکترمحمد مهدی قاسمی رئیس این سازمان ضمن بیان مطلب گفت:در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای و تکنولوژی نوین جهان و کشوردر حوزه کشاورزی در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد و نیز دو همایش با حضور اساتید کشور آلمان جهت علاقه‌مندان به مباحث کشت گندم و کلزا برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد در این نمایشگاه غرفه این سازمان در سالن سرو با داشتن میزهای مشاوره در خدمت علاقه‌مندان به مباحث کشاورزی و بهره‌برداران می باشد و این عزیزان می‌توانند جهت نیازمند بودن به مشاوره‌های تخصصی به این غرفه مراجعه نمایند. ضمن اینکه با هماهنگی بعمل آمده برنامه‌ریزی شده است تا هر روز تعدادی از بهره‌برداران شهرستان های دور و نزدیک به صورت رایگان به شیراز عزیمت کرده و از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

وی در خاتمه از مسئولان شرکت نگاه سبز فارس و مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی فارس که در برپایی این نمایشگاه تلاش مضاعفی را داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به ایجاد این فرصت برای استفاده هرچه بیشتر از حوزه بخش کشاورزی برگزاری این نمایشگاه و همایش‌های جانبی آن برای مدیران، کارشناسان و بهره‌برداران بخش کشاورزی نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

در این رویداد 50 شرکت خارجی بطور مستقیم از کشورهای آلمان، بلژیک، هلند، فرانسه، یونان، لهستان، ترکیه، چین، آلمان، دانمارک، ایتالیا، روسیه، آمریکا، اسپانیا و هند همچنین 200 شرکت معتبر داخلی حضور خواهند داشت ضمن اینکه هیأتی متشکل از 160 نفر از مدیران  وزارت جهاد کشاورزی کشور به فارس خواهند آمد.

مهندس رحیم افسری رئیس هیئت مدیره  شرکت نگاه سبز فارس که مجری برگزرای این نمایشگاه بزرگ می‌باشد گفت: نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری در مساحتی بالغ بر 17000 متر مربع فضای سرپوشیده و 8300 متر مربع فضای باز در 5 سالن حافظ، سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا به مدت 4 روز از ساعت 15:30 لغایت 21:30 برای بازدید کنندگان و بهره برداران محترم می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از 200 شرکت معتبر داخلی و بالغ بر 50 شرکت خارجی به طور مستقیم از 15کشور آلمان، بلژیک، هلند، فرانسه، یونان، لهستان، ترکیه، چین، عمان، دانمارک، ایتالیا، روسیه، امریکا، اسپانیا، هند برگزار می گردد و فعالیت این شرکت‌ها در زمینه های ماشین آلات کشاورزی، آبیاری و نهاده ها (سم و بذر و کود) می باشد.

رئیس هیئت مدیره  شرکت نگاه سبز فارس در خاتمه یادآور شد همزمان با برگزاری این نمایشگاه با حضور دو مدرس از کشور آلمان دو سمینار در زمینه‌های کشت گندم و کلزا در صبح روزهای پنجم و هفتم برگزار می گردد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری صمیمانه وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس و اتاق بازرگانی شیراز در برپائی این نمایشگاه  خاطرنشان کرد: باتوجه به حضور کارشناسان و تولید کنندگان کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه عزیزان علاقه‌مند به جذب سرمایه‌گذاری خارجی  می‌توانند از این بستر به وجود آمده استفاده نمایند .
برچسب ها: شیراز ، کشاورزی ، مبعث
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها