تعداد بازدید: ۳۴۴۵
کد خبر: ۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ - 2017 22 April
با جمع آوری ده ها کیسه پسماند
همزمان با دوم اردیبهشت ماه «روز جهانی زمین پاک» با حضور علاقه مندان محیط زیست این کار در شهرستان نی‌ریز انجام شد.
در این مراسم که با هماهنگی و دعوت انجمن میراث ماندگار بختگان و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست و شهرداری نی‌ریز در تفرجگاه بیدبخون انجام شد؛ 65 نفراز اعضا و همیاران انجمن اعضای گروه کوهنوردی آناهیتا و تعدادی از دوستداران زمین پاک حضوری فعال داشتند.

رنجبر مدیر انجمن میراث در جمع شرکت کنندگان این مراسم گفت مبنای فعالیت تشکل ها بر اصل کار مشارکتی است؛و از مختصات کار مشارکتی در سمن ها این که،اجرای برنامه ها به صورت کاملاً داوطلبانه، اختیاری،عاشقانه و بدون چشمداشت است و از همه مهم تر تأثیر زیادی است که در زمینه آموزش‌های عمومی و نهادینه کردن برخی رفتارهای مثبت اجتماعی می باشد که منجر به فرهنگ سازی می شود و پاکیزگی محیط و کاهش تولید پسماند را در پی خواهد داشت.

در راستای عمومی سازی فرهنگ «عدم رها سازی پسماند روی زمین» و در ادامه برنامه های پاکسازی محیطی انجمن ؛با پاکسازی مسیر 2 کیلومتری این تفرجگاه، ده ها کیسه پسماند قابل بازیافت جمع آوری و پس از بسته بندی در کیسه زبالەهای تجزیەپذیر، توسط شهرداری به محل دفن زباله انتقال داده شد.

در پایان این مراسم، از سوی انجمن میراث ماندگار بختگان و اداره حفاظت محیط زیست به 8 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

عکاس: امین بهرامی








غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
ممنون از همه ی افراد با فرهنگ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
در ميان اخبار كه عموما" بد و منفي هستند چه خبر مسرت بخشي بود. خداوند به اين مردان و زنان بزرگ اجر و قوت دهد.چقدر حركت اينان نويد زندگي و بوي بهشت ميدهد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها