تعداد بازدید: ۲۰۹۲
کد خبر: ۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 2017 20 April
رئیس جمهوری گفت: در سفر به استان فارس ضمن بازدید از چند مرکز و بهره برداری از طرح های مهم این استان، در آیین یادروز سعدی شرکت خواهم کرد.

به گزارش هورگان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به استان فارس افزود: بسیار خوشحال هستیم که خداوند توفیق داد که در ماه مبارک رجب به زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و همچنین دیدار مردم عزیز، بزرگوار و فرهنگدوست شیراز برسیم.

وی اظهار کرد: در برنامه های سفر به استان فارس، بازدید از چند مرکز مهم و بهره برداری از طرح های مهم که مسئولان و دست اندرکاران در ماه های گذشته برای تکمیل آنها تلاش کرده اند، پیش بینی شده است.

رئیس جمهوری گفت که در سفر به استان فارس در نشستی با صاحبان اندیشه و صاحب نظران سیاسی استان نیز شرکت می کند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه با هدف شرکت در آیین یادروز سعدی و بهره برداری از افزون بر 400طرح عمرانی در استان فارس وارد شیراز شد.

رئیس جمهوری را در سفر به استان فارس شماری از وزیران و اعضای هیات دولت همراهی می کنند.
شرکت در آیین ویژه بزرگداشت سعدی شیرازی از شاعران بلندآوازه ایران که در تقویم رسمی کشور، اول اردیبهشت ماه به یادروز این شاعر پدیدآورنده گلستان و بوستان نامگذاری شده است، از برنامه های رئیس جمهوری در این سفر است.

بنا بر اعلام استاندار فارس، همزمان با این سفر افزون بر 400 طرح به ارزش یک هزار و 547 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی شمار دیگری از طرح ها نیز آغاز می شود.
سیدمحمدعلی افشانی روز بیست و نهم فروردین ماه جاری در نشست خبری افزود: بیمارستان خیریه 600 تختخوابی بوعلی در نزدیکی شهر صدرا، ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز، سد مخزنی چشمه عاشق شهرستان نی ریز، فاز دوم خط یک مترو شیراز از میدان نمازی تا چهار راه زند به طول سه کیلومتر وطرح های آبیاری نوین به وسعت سه هزار و 300 هکتار در این سفر به بهره برداری می رسند.

بر این اساس، 35 کیلومتر راه اصلی سروستان – خرامه و 15 کیلومتر باند دوم جاده شیراز – فیروزآباد، چهار کیلومتر کمربندی فسا، آبرسانی به 71 روستا، 21 طرح کشاورزی، چهار طرح در شهرک های صنعتی استان، 25 باب فضای آموزشی، مرکز نگهداری و درمان معتادان شیراز و 33 طرح حوزه صنعت و معدن در استان فارس در این سفر به بهره برداری می رسند.

بنا بر اعلام استاندار فارس، در سفر رئیس جمهوری به این استان طرح های دیگری همچون مرکز سنجش مهارت شیراز ، 10 باب کتابخانه در شیراز، 12 پروژه در حوزه صنایع الکترونیک، 220 طرح بهداشت و درمان نیز به بهره برداری می رسند.

افشانی بیان کرد: همچنین همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان فارس، عملیات اجرایی طرح هایی مانند شهر سلامت، طرح توسعه فولاد پاسارگاد، گازرسانی به 260 روستا، 31 کیلومتر از بزرگراه شیراز – اهواز و 36 طرح بهداشتی و درمانی آغاز می شود.

رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت پیش از این اردیبهشت ماه 1394 به استان فارس سفر کرده بودند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها