تعداد بازدید: ۲۲۷۰
کد خبر: ۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ - 2017 18 April
استاندار فارس گفت: رئیس جمهور به همراه تنی چند از اعضای هیئت دولت صبح پنجشنبه 31 اردیبهشت وارد شیراز خواهد شد
سید محمدعلی افشانی قبل از ظهر سه‌شنبه 29 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: سفر رئیس‌جمهور به شیراز، پروژه محور بوده و فاقد شاخصه‌های تشریفاتی است لذا این سفر با هدف شرکت در مراسم بزرگداشت سعدی شیرازی و همچنین افتتاح بیش از 400 پروژه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر شخص رئیس‌جمهور یک روزه پیش‌بینی شده است، تاکید کرد که زمان و چگونگی انجام برنامه‌ها، متعاقبا اعلام می‌شود، گفت: در سفر آقای دکتر روحانی، مراسم استقبال رسمی و دیدارهای تشریفاتی لحاظ نمی‌شود.

استاندار فارس، با بیان اینکه ارزش بیش از 400 پروژه قابل افتتاح در سفر ریاست جمهوری بالغ بر 1547 میلیارد تومان است،‌ گفت: در این سفر عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های کلیدی در فارس آغاز خواهد شد.

افشانی گفت: پروژه استادیوم ورزشگاه 50 هزار نفری پارس با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان، بیمارستان خیریه 600 تختخوابی بوعلی‌سینا با اعتباری بالغ بر 484 میلیارد تومان و سد چشمه عاشق با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان، سه پروژه از 400 پروژه مورد نظر در این سفر است که افتتاح می‌شود.

به گفته استاندار فارس، بهره‌برداری از 3 هزار و 300 هکتار آبیاری تحت فشار به ارزش 22 میلیارد و 500 میلیون تومان، افتتاح سه کیلومتر از خط یک مترو شیراز به ارزش اعتباری 250 میلیارد تومان، 54 کیلوتر راه اصلی و آزاد راه با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان، آبرسانی به ۷۱ روستا با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در این سفر افتتاح می‌شود.

استاندار فارس همچنین از افتتاح ۲۱ طرح بخش کشاورزی با اعتبار ۶۳ میلیارد تومان، ۶طرح شهرک صنعتی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، 2۵ مدرسه با ۱۶۴ کلاس و اعتبار ۱۳ و نیم میلیارد تومان، مرکز نگهداری از معتادان حاد و پرخطر با اعتبار ۴ میلیارد تومان، 3۳ طرح صنعت و معدن با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان و 2۲۰ پروژه بهداشت و درمان با اعتبار ۱۹۷ میلیارد تومان ۱۰ باب کتابخانه عمومی در شهر شیراز با اعتبار ۳ میلیارد تومان، ۱۲ پروژه صنایع الکترونیک با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان، در سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به فارس خبر داد.

افشانی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تعدادی پروژه نیز در این سفر آغاز خواهد شد که مهمترین آنها پروژه شهر سلامت در وسعت 800 هکتار و با پیش‌بینی اعتباری 7.8 میلیارد دلار در قالب مجموعه‌های بیمارستانی، اقامتی، تفریحی، رفاهی و گردشگری است.

وی گفت: زیرساخت‌های شهر سلامت توسط دولت فراهم شده و اجرای آن برعهده بخش خصوصی خواهد بود؛ قرار است این مجموعه طی برنامه پنجساله توسعه در فازهای مختلف اجرا و احداث شود.

افشانی همچنین گفت: طرح توسعه فولاد پاسارگاد با 1256 میلیارد تومان اعتبار،، گازرسانی به 260 روستا و 3 شهر، احداث 36 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار  51 میلیارد تومان و ... از دیگر پروژهایی است که در این سفر عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

استاندار فارس یادآور شد که در سفر آتی رئیس‌جمهور به فارس، وزرای بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت و معدن، کشور، نیرو، رفاه، ارشاد و به احتمال قوی وزیر دفاع، به همراه معاونان زنان و خانواده و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر روحانی را همراهی خواهند کرد.



منبع: ایسنا
همشهریان گرامی
 جهت اطلاع از :
✅ اخبار معتبر شهرستان نی ریز
✅ اخبار موثق و معتبر و اطلاعیه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نی ریز
✅ گزارش های هواشناسی شهرستان نی ریز
 ✅ تصاویر حرفه ای و زیبا از مکان های دیدنی شهرستان نی ریز
✅نی ریزان فارس بروزترین  و کامل ترین کانال خبری در شهرستان نی ریز
✅ شما هم عضوی از نی ریزان فارس باشید

برای عضویت کلیک کنید

 آدرس کانال
Neyrizanfars@

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها