تعداد بازدید: ۳۴۷۰
کد خبر: ۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ - 2017 15 April
عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان درگذشت.
تعدادی از همبازی‌های عارف لرستانی در تیم فوتبال هنرمندان اعلام کردند که این بازیگر تلویزیون صبح امروز به دلیل سکته قلبی در منزل دار فانی را وداع گفت.
 
در همین ارتباط سپند امیرسلیمانی ضمن تایید این خبر گفت: متاسفانه عارف لرستانی، دوست خوبم امروز صبح در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. او یکی از همکاران خوب من بود و از او خاطرات زیادی دارم.

وی در 15 بهمن 1350 در کرمانشاه متولد شد. با مشارکت در مجموعه «جنگ 77» به کارگردانی مهران مدیری پای به عرصه بازیگری در تلویزیون و سینما گذاشت.
وی پس از بازی در مجموعه «جنگ 77» در مجموعه‌هایی چون در حاشیه، قهوه تلخ، کوچه مروارید، شوخی کردم، ویلای من و مرد دوهزارچهره ایفای نقش کرد.  
 
از مجموعه‌های دیگری که لرستانی در آنها ایفای نقش کرده، می‌توان به خسته‌دلان، 90 شب و ببخشید شما اشاره کرد. وی در فیلم‌های سینمایی شام عروسی، انتخاب، معادله و مانی و ندا هم بازی کرده است. 

جزئیات مرگ عارف لرستانی از زبان دوستش

علت فوت لرستانی ایست قلبی در خواب عنوان شده و ظاهرا او سابقه هیچ بیماری هم از قبل نداشته است. خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره علت مرگ این هنرمند می‌گوید: «من تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی  بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش می‌گیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده به همراه همسرش به بیمارستان می‌روند و آنجا دو آمپول آرامبخش البته دقیق نمی‌دانم، به او تزریق می شود و به خانه می‌آید و می‌خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌کند.»

الوند درباره سابقه بیماری مرحوم لرستانی توضیح می‌دهد: «عارف هیچ سابقه بیماری نداشت، ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌کشید.»

راز مرگ عارف لرستانی از زبان خودش:

در ویدئو زیر عارف لرستانی را در برنامه دورهمی مشاهده می‌کنید که در گفت‌وگو با مهران مدیری از رویای رازگونه مرگ خود می‌گوید.
 




درخواست عارف لرستانی قبل از مرگ

لرستانی یک سال پیش در پی درگذشت پدربزرگش پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و عنوان کرده بود که دوست دارد در روستای سیمینه کنار او دفن شود.

 
عارف لرستانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"عبدالحسين لرستانى، پدر بزرگم مردى كه در روستاى سيمينه سمت سراب نيلوفر كرمانشاه دفن شده.من هيچ وقت او را نديدم او هم هيچ وقت مرا نديد سال ها قبل خيلى قبل‌تر از اينكه من به دنيا بيايم مرده بود.با اينكه هيچ وقت همديگر را نديديم دلم مي خواهد وقتى مردم كنار او در روستاى سيمينه دفن شوم، احساس مي‌كنم كنارش آرام خواهم بود. خيال مردن ندارم اما مرگ خبر نمي كند."

عارف لرستانی دوست داشت کجا دفن شود؟+عکس

 

 
عارف لرستانی که بود؟ 


 
عارف لرستانی که بود؟ + تصاویر 
 
او کشتی گیر بود ولی بدلیل بازیگری این ورزش را کنار گذاشت.
 
 
عارف لرستانی که بود؟ 


عارف تنبل و الهام زرنگ و تفاهم !
عارف لرستانی میگوید سنت گراست و در انجام کارها تنبل است اما براعکس خانومش خیلی زرنگ است و میگوید : انسان اگر همسرش را با همان اخلاق و خصوصیاتی که دارد، بپذیرد، زندگی خیلی شیرین می شود

ما هر دو به لطف خدا در تمام زمینه های مربوط به زندگی مشترک با هم توافق و تفاهم اخلاقی و روحی داریم و هرگز در زندگی مشترک مان اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهیم در حق همدیگر گذشت کنیم.
 
عارف لرستانی که بود؟ 
 
خاطرنشان می‌شود؛ لرستانی که با بازی‌های ماندگار خود در ذهن مخاطب به یادگار مانده است، امروز صبح 26 فروردین ماه در سن 46 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.
 
عارف لرستانی که بود؟ 

 
عارف لرستانی که بود؟ + تصاویر

واکنش دیگر هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی


 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی

واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی

واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی

واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی

واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی 
 
 
 منبع: YJC
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها