تعداد بازدید: ۴۹۳۱
کد خبر: ۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ - 2017 13 April
زن و شوهر مشکانی در حادثه برخورد شدید وانت مزدا و کامیون، در دم کشته شدند.

حسین قانع: بنا بر اعلام مدیر اورژانس 115  نی‌ریز  در ساعت 18:10 روز چهارشنبه 23 فروردین ماه، در بخش پشتکوه و بعد از پیچ روستای بهویه به طرف مشکان، بر اثر برخورد یک وانت مزدا با یک کامیون زن و شوهری سالمند در دم کشته شدند.

محمدحسین کچویی در این ارتباط افزود: آمبولانس درمانگاه مشکان در حال انتقال یک خانم سالمند دارای مشکل تنفسی از روستای بهویه به طرف مشکان بود که در چند متری جلو آنها این اتفاق رخ داد. شدت این برخورد به گونه‌ای بود که وانت مزدا کاملاً مچاله و به تکه‌ای آهن‌پاره تبدیل شد و کامیون نیز واژگون گردید.

دو سرنشین اهل مشکان وانت مزدا که مرد راننده و همسرش بودند و به ترتیب 59 و 50 سال سن داشتند، در دم کشته شده و در میان آهن‌پاره‌ها گیر افتادند.

وی افزود: با حضور نیروهای امدادی هلال‌احمر، نسبت به شکافتن وسیله نقلیه و بیرون آوردن جنازه‌ها اقدام شد. راننده 50 ساله کامیون که او نیز اهل مشکان و از ناحیه شکم دچار صدمه شده بود، توسط تکنسینهای اورژانس 115به همراه بیمار دیگر به درون آمبولانس 115 مشکان منتقل شد و هر دو برای مداوا به درمانگاه آن شهر منتقل شدند.

سرگرد محمد‌جواد جوانمردی فرمانده پلیس راه نی‌ریز هم درباره این حادثه گفت: متأسفانه این حادثه در کیلومتر 45 این محور فرعی به طرف مشکان و بر اثر بی‌احتیاطی راننده وانت مزدا به دلیل انحراف به چپ  وی رخ داد.






همشهریان گرامی

 جهت اطلاع از :
اخبار معتبر شهرستان نی ریز
 اخبار موثق و معتبر و اطلاعیه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نی ریز
گزارش های هواشناسی شهرستان نی ریز
اخبار انتخابات شهر و روستا
تصاویر حرفه ای و زیبا از مکان های دیدنی شهرستان نی ریز
نی ریزان فارس بروزترین  و کامل ترین کانال خبری در شهرستان نی ریز

 شما هم عضوی از نی ریزان فارس باشید
برای عضویت کلیک کنید

 آدرس کانال
Neyrizanfars@

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها