تعداد بازدید: ۷۳۷۴
کد خبر: ۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 2017 02 April
اختصاصی نی‌ریزان فارس
٦٣ سال از عمرش می‌گذرد و همچنان شاداب و سرحال است. شادی‌بخش تمام غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات بود و همه او را با نام «دایی عباس» می‌شناسند.
محمد جلالی: عباس نائی در نمایشگاه مطبوعات تهران میهمان غرفه نی‌ریزان فارس بود. در همان ابتدا علت این را که به او دایی عباس می‌گویند جویا شدیم و او گفت: همه چیز از برنامه تلویزیونی «جنگ هفته» شروع شد در آنجا من دایی مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون بودم.

محبوبیت‌ دایی عباس به فوتبال هم کشیده شد و بارها  در میان بازی‌های مطرح پرسپولیس تماشاگران یک صدا فریاد می‌زنند: «دایی عباسِ پرسپولیسی»

نایی متولد ١٣٣٢ تهران- شمیران می‌باشد و از سال ١٣٥٣ کار تئاتر را با جواد انصافی و پرویز فنی‌زاده شروع نمود.

در رادیو و در برنامه‌های صبح جمعه با شما حضور فعالی داشت و در ادامه در سریال‌ها و فیلم‌های سینماییِ غالباً طنز حضور یافت.

در سریالهایی نظیر آئینه عبرت، پایتخت، چهار دیواری، چک برگشتی، مرد ٢ هزار چهره، درحاشیه، علی‌البدل، و... بازی کرده و در روزهای پایانی اسفندماه نقش‌آفرینی در «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری را به پایان رسانده است.

نائی سه فرزند دارد ٢ پسر و یک دختر. رضا و علی و دخترش هانیه.

هانیه ١٤ ساله در حال حاضر به همراه مهران مدیری در دورهمی مشغول به کار می‌باشد.

رضا نائی فرزند ٣١ ساله دایی عباس پیش از این هافبک تیم ملی امید بوده و علی هم دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس می‌باشد.

نائی در خصوص آخرین وضعیت ساخت «در حاشیه ٣» گفت: قرار است در یک بیمارستان روانی بخش سوم ادامه یابد و گویا توافقات اولیه هم انجام شده.

وی در خصوص نقشش در سریال «شهرزاد ٢» گفت: در این سریال نقش یک خادم مسجد را دارم که در نهایت کشته می‌شود.

این بازیگر طناز سینمای ایران در خصوص تأثیرگذاری سینمای طنز گفت: برش فیلم‌های طنز در سینمای ایران بسیار بیشتر است و این را فروش این فیلم‌ها نشان می‌دهد اما نمی‌شود از دیگر ژانرهای سینمای ایران مثل ژانر اجتماعی به راحتی گذشت.

وی برخی از منتقدین سینما را به گونه‌ای خاص معرفی می‌کند. وی در خصوص مسعود فراستی گفت: برخی‌ها اصلاً با خودشان مشکل دارند.  به عنوان نمونه مسعود فراستی. او حتی به اکبر عبدی هم که بهترین بازیگر است انتقاد می‌کند. کسی که تمام زیر و بم کار بازیگری را می‌داند و از عهده هر نقشی بر می‌آید.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها