تعداد بازدید: ۲۲۴۱
کد خبر: ۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۹ - 2017 26 March
امام جمعه نی‌ریز:
آیت‌ا... سید محمد فقیه تشکیل شوراها را در جهت تسهیل امور مردم دانست تا به بیان او همه مجبور نباشند به فرمانداری مرکز شهرستان مراجعه کنند.
عابد نعمتی: امام‌جمعه شهرستان نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه 4 فروردین، از افراد امین و باتقوا خواست تا برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کنند و مردم هم با مشورت و بصیرت به کسانی رأی دهند که زبان گویای آنها باشند.

خطیب جمعه نی‌ریز انتظار مقام معظم رهبری از مردم را حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: «معنای انتخابات آزاد این است که سرنوشت کشور به دست مردم است و بعنوان رکن اصلی کشور، هر کس را بخواهند انتخاب می‌کنند. مقام معظم رهبری فرمود اگر کسی بخواهد با رأی مردم مخالفت کند، من می‌ایستم و دخالت می‌کنم و اجازه نمی‌دهم رأی مردم را به حساب نیاورند.»

ایشان در جایی دیگر به سفر چند روز پیش خود به اتفاق فرماندار و نماینده مجلس به روستای سیل‌زده ریزاب اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود با باران این روزها سد چشمه عاشق پر شود.

امام جمعه نی‌ریز گفت: «برای سد چشمه عاشق حدود 88 میلیارد تومان خرج شده و استاندار قول داده 20 میلیارد تومان دیگر نیز به این منظور اختصاص دهد.»

آیت ا... فقیه با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال، از قابل حل بودن مشکلات کشور به شرط استفاده از سرمایه‌های بالقوه و بالفعل موجود گفت.

ایشان اظهار داشت: «در این سالها کارهای زیادی انجام شده و پیشرفت کرده‌ایم؛ ولی دوست داریم بهتر شود، اقتصاد ما قوی باشد و جوانان شاغل شوند. ایران در نفت و گاز دنیا اول است، اما باید با یک مدیریت قوی و صحیح کشور را بالا ببریم و با استفاده از سرمایه‌های داخلی، به انتظار بیگانگان ننشینیم.»

خطیب جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه 27 اسفندماه نیز بیان داشت: «انقلاب ما به خاطر نان نبوده؛ به خاطر اسلام، قرآن و احیاء دین بوده است؛ اما معنایش این نیست که مردم گرسنه و از نظر معیشت و اقتصاد در زحمت باشند.»

عضو خبرگان رهبری علت بیشتر مشکلات اقتصادی را در مدیریت ناقص دانست و گفت همه اینها به خاطر تحریم‌ها نیست.

ایشان حدود 15 هزار کشته تصادفات جاده‌ای در سال را باعث تأسف خواند و از مردم خواست در مسافرتهای نوروزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

آیت ا... فقیه معنای واقعی عید را این دانست که به جای تجملات و سوزاندن دل فقرا و محرومان، همه در کنار هم به خوبی و عدالت زندگی کنند.

خطیب جمعه نی‌ریز همچنین با تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، از زنان خواست تا با الگو گرفتن از خاندان پیامبر(ص)، خانه را تبدیل به مرکز محبت کنند.

ایشان گفت: «جهاد زن، خوب شوهرداری کردن اوست.»


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها