تعداد بازدید: ۲۳۳۴
کد خبر: ۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 2017 21 March
با آغاز سال 1396 خورشیدی:
بعداز آغاز سال 1396 خورشیدی و در کمتر از 23 ساعت فقط 5 نوزاد پسر در زایشگاه بیمارستان شهدا متولد شدند.
حسین قانع: بنا بر اعلام رقیه صالحی مدیر زایشگاه بیمارستان شهدای نی ریز، اولین نوزاد سال 1396 شمسی یک نوزاد پسر بود و در ساعت 19:45 بعد از ظهر  روز 30 اسفند و 5 ساعت و 46 دقیقه  بعد از سال تحویل، از یک مادر 26 ساله در زایشگاه بیمارستان شهدا متولد شد.

بدنبال آن در ساعت 20:30 توسط اورژانس 115 ریزآب مادر باردار30 ساله ای که به اورژانس 115 مراجعه کرده بود. به سرعت با مامای درمانگاه و در اوضاع بسیار بد جوی و در حالیکه بارندگی شدیدی در جریان بود؛ این مادر به سمت بیمارستان شهدای نی ریز منتقل می شود.

 این دو نوزاد پسر قبل از قطرویه  و در آمبولانس، توسط این ماما و به صورت طبیعی به دنیا می آیند پزشکان به این مادر که دارای دو فرزند دیگر می باشد توصیه کرده بودند که برای وضع حمل حتما باید سزارین شود.

 سرانجام این دو نوزاد و مادرشان در کمال صحت و سلامت تحویل زایشگاه بیمارستان شهدا شدند.تا ساعت 13 روزسه شنبه اول فروردین ماه، سه نوزاد پسر دیگر از دو مادر 26و 30 ساله متولد شدند. از این 5 نوزاد فقط یکی از آنان به طریقه سزارین به دنیا آمده و بقیه به صورت طبیعی متولد شدند.

لازم به ذکر است که براساس نامگذاری سالها بر اساس طالع بینی چینی، سال 1396 خورشیدی سال خروس است و دهمین سال چینی نامیده می شود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها