تعداد بازدید: ۲۲۳۷
کد خبر: ۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ - 2017 16 March
8 نفر از معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای نی‌ریز، آباده‌طشک، قطرویه و مشکان برگزیده شدند.
مهندس امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز طی گفتگویی با ما گفت: در جلسه‌ای که به همین منظور و با حضور 29 نفر از معتمدین امروز صبح (پنجشنبه 26 اسفند) در فرمانداری نی‌ریز برگزار شد تعداد 8 نفر عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای اصلی:
محمدرضا بهنام، حاج حسین زارع، حبیب‌ا... صفاجو، علی‌اکبر امانت، مهین صحراگرد، مسعود صادقیان، زهرا زهری، و محمد هائم

اعضای علی‌البدل:
دکتر سهراب مسروری، محمد لایقمند، امیر ولی‌زاده، محمدرضا راحتی، و مصطفی صفی.

لازم به ذکر است هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی دارای 11نفر عضو می‌باشد؛ 8 نفر معتمد مردم و 3نفر عضو اداری شامل فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی، رئیس اداره ثبت احوال، مدیر آموزش و پرورش

برای انتخاب 8 نفر معتمد، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه 30 نفر از معتمدین را  دعوت می‌نماید. این 30 نفر قبل از دعوت باید به تأیید هیئت نظارت بر انتخابات برسند. 30 نفر معتمد از بین خود با رأی مخفی 8 نفر را بر می‌گزینند.

هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به وسیله مجلس شورای اسلامی برگزیده می‌شوند. هیئت نظارت مرکزی در تهران مدتی قبل با رأی نمایندگان مجلس برگزیده شدند. هیئت نظارت استان نیز به وسیله هیئت نظارت مرکزی انتخاب شده‌اند. هیئت نظارت شهرستان‌ها که به وسیله هیئت نظارت استان منصوب می‌شوند 5 نفرند.

5 نفر عضو هیئت نظارت بر انتخابات حوزه شهرستان نی‌ریز عبارتند از:
مجید لایقمند، سیدعلی(ابوالفضل) فقیه، حبیب‌ا... ابراهیم‌پور، ماشاءا... شریعت و منصور طاهری

هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستاها به ریاست بخشدار هر بخش، نماینده آموزش و پرورش، نماینده اداره ثبت احوال، و نماینده جهاد کشاورزی به عنوان اعضای اداری و 7 نفر معتمد که از بین 30 نفر معتمد بخش ،به وسیله بخشدار دعوت می‌شوند و از بین خود 7 نفر را برمی‌گزینند.

در امروز پنجشنبه 26 اسفندماه معتمدین هیئت اجرایی شوراهای روستایی بخشهای مرکزی، آباده‌طشک، پشتکوه و قطرویه برگزیده شدند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها