تعداد بازدید: ۲۱۵۴
کد خبر: ۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ - 2017 21 February
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس از پرداخت حقوق بهمن ماه و عیدی کارکنان دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
بابک دایی در گفت و گو با سرویس اقتصادی «خبرجنوب» گفت: حقوق بهمن ماه و عیدی کارکنان دستگاه های اجرایی فارس که به صورت استانی حقوق دریافت می‌کنند واریز شد.وی گفت: براین اساس به حساب 8485 نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان،‌2 هزار و 643 میلیارد ریال حقوق واریز شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 33 درصدی دارد.

دایی ادامه داد: همچنین به حساب این تعداد از کارکنان دستگاه های اجرایی دولت در فارس 65 میلیارد ریال عیدی واریز شد که نسبت به سال قبل رشد 12درصدی دارد.

وی با تاکید بر این که عیدی تمام کارمندان دستگاه های اجرایی استان واریز شده است افزود: عیدی تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی فارس تا پایان بهمن ماه به حساب آن ها واریز شده و هیچ دستگاهی در فارس وجود ندارد که عیدی کارمندانشان را پرداخت نکرده باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس قول داد که با تلاش همکارانش در خزانه استان حقوق اسفند ماه حداکثر تا پایان نیمه ماه جاری به حساب کارمندان استان واریز شود.

وی یادآور شد: مبالغ ذکر شده به حساب کارکنانی که به صورت استانی حقوق دریافت می‌کنند، واریز شده و این ارقام به جز حقوق و عیدی کارکنان دستگاه های اجرایی استان است که حقوق آنها به صورت متمرکز (ملی) واریز می‌گردد.

از واریزی به حساب کارکنان این دستگاه‌ها آماری در فارس موجود نیست.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها