تعداد بازدید: ۵۴۸۹
کد خبر: ۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ - 2017 12 February
مسعودی از عدم توجه مسئولان به وضعیت دریاچه بختگان، مشکلات آب شرب روستاها و وضعیت راه های شهرستان انتقاد کرد و افزود: هشدار امام را جدی بگیرید مردمی که شما را بر مسند نشانده‌اند ممکن است فاتحه شما را بخوانند.
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس ضمن انتقاد از عدم توجه به وضعیت دریاچه بختگان گفت: این مساله عزم ملی می‌خواهد.

 اصغر مسعودی در نطق میان دستور امروز خود در جلسه علنی مجلس از حضور گسترده مردم در جشن واقعی انقلاب که پاسخی کوبنده به استکبار جهانی و یاوه‌گویان دادند، تشکر کرد و گفت: جذب حداکثری؛ مرام رهبر و امام (ره)،‌ اعتماد عمومی؛ بزرگترین سرمایه نظام،‌ توجه به تولید داخلی و کیفیت آن و حفظ مفاخر ملی و دینی؛ یک نیاز و وحدت؛ یک ضرورت است.

این نماینده مجلس همچنین با بیان این‌که «سران قوا باید با همدلی و هم افزایی آستانه تحمل خود را بالا ببرند» افزود: اگر به فرموده امام (ره) و رهبری عمل می‌شد امروز 11 میلیون حاشیه نشین نداشتیم،‌ آبروی مومن چون خونش محترم است، بین متهم و مجرم تفاوت وجود دارد گاهی تنها بین حق و باطل یک نقطه فاصله است،‌ اخلاق نباید فدای منافع و جناح و سیاست شود که اقوام روزگار به اخلاق زنده‌اند.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس ضمن قدردانی از اقدامات دولت تدبیر و امید،‌ خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: کشته شدن 20 سرباز در گردنه نی‌ریز که باعث تاسف مقام معظم رهبری شد پای شما را به گردنه‌های پرخطر باز نکرد،‌ هنوز در شهرستان نی‌ریز 400 کیلومتر راه خاکی وجود دارد.

مسعودی همچنین با مورد خطاب قرار دادن وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: بسیاری از روستاهای ما به دارو،‌ درمان و درمانگاه دسترسی ندارد،‌ طرح پزشک سیار را پیاده کنید.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: بیش از 15 سال است که بسیاری از روستاها از آب شرب محروم هستند و 120 روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند، زمین از بی تدبیری و انفعال فرونشست کرده است.

نماینده مردم نی‌ریز در مجلس همچنین با اشاره به این‌که «دومین دریاچه آب شور ایران به شوره‌زار تبدیل شده است» اظهار کرد: چرا برای بختگان کاری انجام نمی‌شود، مرگ بختگان مرگ یک دریاچه نیست مرگ امید است،‌ عزم ملی می‌خواهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت نیز گفت: متاسفانه مالیات‌ها و خام فروشی ظلم به صنعت این منطقه است، آموزه‌های اسلام آموخته است که مزد کارگر را قبل از این که عرقش خشک شود، پرداخت کنید،‌ هشدار امام را جدی بگیرید مردمی که شما را بر مسند نشانده‌اند ممکن است فاتحه شما را بخوانند.

مسعودی وزیر اقتصاد را نیز مورد خطاب قرار داد و افزود: سودهای حرام کمر مردم را شکسته است، چرا اسامی مقدس برای موسسات مالی و اعتباری انتخاب می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: حقوق شهروندی باید به اجرا در آمده و به قانون تبدیل شود.


فایل تصویری


فایل صوتی

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
اخبار گلچین|منتخب|جذاب|در کانال ویژه خبری هورگان

✔️ کانال خبری هورگان: hourgan@ برای عضویت کلیک کنید

اخبار مربوط به شهرستان نی ریز در کانال خبری نی ریزان

✔️ کانال خبری نی‌ریزان فارس:  neyrizanfars@  برای عضویت کلیک کنید

با ما همراه باشید

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها