تعداد بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۱۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 2022 12 February
آل داود تشریح کرد:
امید به راه‌اندازی درمانگاه 24 ساعته در بیمارستان قدیم
پروسه انتقال وسایل و بیماران از روز شنبه 16 بهمن به تدریج آغاز شد و تا پایان هفته گذشته ادامه داشت. در حال حاضر بخش رادیولوژی و زایشگاه هنوز در هر دو بیمارستان فعال است و تا قبل از روز افتتاح (26 بهمن) در هر دو مکان فعال خواهد بود.»

وی افزود: «بیمارستان جدید با افزایش ۲۵ تخت ستاره‌دار و ویژه، دستگاه‌های لاپاراسکوپی، سی‌تی‌اسکن، اندوسکوپی، دو دستگاه مجهز سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، بخشهای رادیولوژی جدید، ماموگرافی، دستگاه‌های عکسبرداری و دندانپزشکی که به آن اضافه شده، خدمات‌رسانی به شهروندان را افزایش داده است.»

آل‌داود گفت: «موتورخانه این بیمارستان جزو مجهزترین موتورخانه‌های بیمارستانی است. همین طور در سیستم گرمایشی و سرمایشی آن از دو دستگاه چیلر جدید استفاده شده است. تصفیه‌خانه آن آلایندگی محیطی را بسیار کم می‌کند و زباله‌سوزی که مدتها پیش قرار بود در بیمارستان قدیم استفاده شود و امکان آن نبود، در این بیمارستان فعال و نصب شده و مشغول به کار است.»

رئیس شبکه بهداشت در مورد بیمارستان شهدا نیز عنوان داشت: «با توجه به دغدغه شهروندان و نیاز شهرستان برای داشتن درمانگاه ۲۴ ساعته در داخل شهر، ما راهکارهای مختلفی را ارائه دادیم و پیگیر هستیم تا بتوانیم در بیمارستان قدیم خدمت‌رسانی داشته باشیم. بنابراین با همکاری بزرگان شهر در تلاشیم در زمان افتتاح بیمارستان که قرار است وزیر بهداشت آن را افتتاح کند، با پیگیری که می‌خواهیم انجام دهیم، مجوز چارت نیرویی را برای آن بیمارستان هم بگیریم تا بتوانیم یک درمانگاه ۲۴ ساعته را در آن مکان فعال کنیم و این دغدغه مردم هم کاهش پیدا کند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها