تعداد بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ - 2022 05 February
رئیس شهرک‌های صنعتی نی‌ریز: تنها معدودی از واحدها آب بهاء خود را پرداخته‌اند.
از روز پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه آب شهرک صنعتی ده‌فاضل قطع شد و همین مسئله موجب اعتراض شرکت‌های صنعتی آنجا گردید.

برای پیگیری مسئله در ابتدا با رئیس آبفا شهرستان نی‌ریز گفتگویی کردیم.

قره‌چاهی عنوان نمود: متأسفانه شرکت‌ها و کارخانجات آنجا اقدام به پرداخت آب بهای خود نمی‌کنند؛ سال گذشته نیز همین مسئله تکرار شد و امسال مجدداً به رغم تذکرات فراوان نسبت به پرداخت آب‌ بهای خود اقدام نکردند به همین دلیل با فرماندار محترم صحبت‌هایی انجام دادیم و جناب آقای هدایت تقاضای مهلت یک هفته‌ای را دادند که این مسئله نیز انجام شد اما باز اقدام به پرداخت نکردند و در نهایت آب از روز هفتم بهمن قطع شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا آب همه شهرک قطع شده است گفت: ما آب را به صورت حجمی به شرکت شهرک‌های صنعتی می‌فروشیم و آنها با نصب کنتور برای هر کدام از واحدها میزان مصرف را محاسبه و جمع مبالغ دریافتی را به ما پرداخت می‌کنند.

برای پیگیری موضوع با سلیم‌نژاد رئیس شرکت شهرکهای صنعتی نی‌ریز تماس گرفتیم و او گفت: از یک ماه پیش این شهرک به شرکت خدماتی واگذار شده است و آنها موظف هستند نسبت به جمع‌آوری آب بهاء شرکت‌ها اقدام کنند.

متأسفانه در این رابطه یک واحد صنعتی مبلغ ۴۵ میلیون تومان و یک واحد دیگر ۱۸ میلیون تومان بدهی دارد و ما هم به‌رغم اینکه با همکاری نماینده محترم مجلس، فرماندار گرامی و رئیس محترم آبفا شهرستان مهلت یک هفته‌ای گرفتیم اما باز هم اقدام به پرداخت نکردند و تا زمانی که این بدهی پرداخت نشود آب آن مجموعه وصل نخواهد شد.

وی همچنین عنوان نمود :تعداد کمی از واحدهای تولیدی ساکن در آن شهرک آب بهاء خود را پرداخت کرده‌اند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها