تعداد بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۱۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 2022 05 February
این هفته:
بهره‌برداری از بیمارستان شهدای سلامت با انتقال سه‌روزه تجهیزات و بیماران بستری، در هفته جاری انجام می‌شود.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، این جابه‌جایی اواسط هفته انجام می‌شود و در این فاصله، بیماران سرپایی، در بیمارستان جدید ویزیت می‌شوند. کسانی هم که نیازمند بستری شدن باشند، در بیمارستان شهدا وضعیتشان پایدار و ثابت می‌شود و سپس به وسیله آمبولانس به بیمارستان جدید انتقال می‌یابند. بنابراین از اواسط هفته، همه کسانی که به هر دلیلی نیاز به بیمارستان پیدا کردند، باید به بیمارستان جدید (شهدای سلامت) مراجعه کنند. 

البته بخش زایشگاه، در این سه روز بیشتر در بیمارستان شهدا فعال است.دکتر داور آل‌داود افزود: «برای انتقال بیماران بستری، اتوبوس‌آمبولانس و آمبولانس کمکی می‌آید و کلیه کارهای جابه‌جایی نیز در حال هماهنگی است. همچنین در این مدت، دو اکیپ به شکل جداگانه در همه بخشهای دو بیمارستان حضور دارند تا خللی در عملیات جابه‌جایی به ویژه برای بیماران ایجاد نشود.»

وی توصیه کرد: «در این دوره باید مطب پزشکان بیشتر فعال شود و بیماران سرپایی که نیاز به کارهای اورژانسی ندارند، مراجعه‌شان را به بیمارستان کمتر کنند. با توجه به این که نیروهای ما در حال تقسیم شدن هستند، لازم است مردم مراجعات غیر ضروری به بیمارستان را کاهش دهند.»

رئیس شبکه بهداشت گفت: «در مورد بیمارستان شهدا و این که چه برنامه‌ای در آینده برای آن پیاده خواهد شد، هنوز هیچ چیزی اعلام نشده؛ هر چند انبارهای دارویی و تجهیزاتی و پانسیون پزشکان و کلینیک تخصصی باقی خواهند ماند. اما از نظر درمانی، فعلاً برنامه‌ای برای آن نداریم.»

وی عنوان داشت: «افتتاح رسمی بیمارستان شهدای سلامت نیز با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، در همین هفته انجام می‌شود.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها