تعداد بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ - 2022 05 February
هفت حادثه ترافیکی در هفته گذشته، 31 مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز، در اولین حادثه که ساعت 14:15 چهارشنبه 6 بهمن بین روستاهای کوشکک و خواجه‌جمالی رخ داد، یک خودرو واژگون شد و سه خانم جوان سرنشین آن مصدوم شدند.

ساعت 22:30 همان روز، یک خودرو سمند روبه‌روی کارخانه سیمان خاکستری واژگون شد و 5 سرنشین آن مصدوم شدند. دو مرد و زن 25 و 27 ساله آن ضربه‌مغزی شدند و پس از انتقال به بیمارستان شهدا، یکی از آنها که وضع وخیمتری داشت، به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شد.

ساعت 22:47 پنجشنبه 7 بهمن‌ماه، دو خودرو شاسی‌بلند خارجی و سمند در جاده دولت‌آباد تصادف کردند و 6 نفر مصدوم شدند. 3 نفر از آنها به صورت سرپایی در محل درمان شدند و 3 مصدوم دیگر  بعد از دریافت اقدامات درمانی توسط تیم عملیاتی اورژانس، به بیمارستان شهدای نی ریز انتقال یافتند.

به گفته مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، حادثه بعدی، ساعت 11:43 صبح جمعه 8 بهمن، با واژگون شدن پژو 405 و مصدومیت 3 نفر در محور نی‌ریز- بختگان رخ داد. مصدومان بعد از دریافت اقدامات درمانی توسط تیم عملیاتی اورژانس، به مرکز درمان بستر امام هادی( ع) آباده طشک منتقل شدند. 

محمدحسین کچویی افزود: ساعت 18:15 همان روز، بر اثر تصادف دو خودروی پژو 405 و پژو پارس در جاده پلنگان (سه‌راهی نی‌ریز - پلنگان - هرگان)، 7 نفر مصدوم شدند. اقدامات درمانی توسط تیم عملیاتی اورژانس برای مصدومان انجام شد که 5 مصدوم به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل شدند و 2 مصدوم جهت انتقال به مرکز درمانی رضایت ندادند.

وی همچنین از حادثه واژگون شدن یک خودرو پراید در ساعت 22:45 یکشنبه 10 بهمن، در جاده آسیاب آبادزردشت خبر داد. در این حادثه که مأموران آتش‌نشانی هم حضور یافتند و خودرو و محل را ایمن‌سازی کردند، دو فرد 16 و 27 ساله از ناحیه کمر، گردن و سر مصدوم شدند. 

یک واژگونی با 5 مصدوم در نخستین ساعات سه‌شنبه بارانی
مسئول اورژانس 115 از مصدوم شدن 6 نفر در دو واژگونی پراید در گردنه‌های استهبان و لای‌رز خبر داد.
کچویی گفت: ساعت 11:28صبح سه‌شنبه 12 بهمن، یک خودرو پراید در گردنه جدید استهبان واژگون شد و 5 نفر مصدوم شدند. بلافاصله آمبولانسهای پایگاه کمربندی نی‌ریز و استهبان به محل حادثه اعزام شدند و بعد از دریافت اقدام درمانی توسط تیم عملیاتی اورژانس، چهار مصدوم به بیمارستانهای شهدای نی‌ریز و امام خمینی استهبان منتقل شدند و یک مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها