تعداد بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ - 2022 22 January
وعده آقای مدیرعامل: ایستگاه دوم برق نی‌ریز اجرایی می‌شود
مصطفی صفی به عنوان مدیر جدید برق نی‌ریز منصوب شد.
در مراسمی که در روز دوشنبه ۲۷ د‌ی‌ماه با حضور حمیدرضا جلایر مدیرعامل توزیع برق استان انجام گرفت، حکم مدیریت صفی به وی ابلاغ شد.

در ابتدای این جلسه که در دفتر فرماندار برگزار گردید، فرماندار نی‌ریز گفت: ما مهندس جلایر را یک نیروی نی‌ریزی می‌دانیم چرا که ایشان سالها در این شهرستان زحمت کشیدند و مشکلات شهرستان را کاملاً می‌شناسند.

لزوم احداث ایستگاه دوم
هدایت با بیان اینکه راه‌‌اندازی ایستگاه دوم با توجه به اینکه ظرفیت شهرک سنگ پر شده است لازم و ضروری خواند و گفت: با اعتبارات شهرستانی نمی‌توان آن را افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

باید از تولید کننده حمایت کرد و عنوان نمود: نی‌ریز در خصوص روشنایی معابر و مکان‌های مختلف با مشکل روبرو است مخصوصاً در روستاها. وی همچنین به نبود روشنایی بلوار ولایت نی‌ریز به طول ۱۸۰۰ متر هم اشاره کرد.

وعده ایستگاه دوم 
جلایر که خود 8.5 سال مدیر برق شهرستان نی‌ریز بود با اعلام اینکه مسائل و مشکلات نی‌ریز را به خوبی می‌شناسد وعده داد تا با مدیریت صفی بتواند موانع برقی نی‌ریز را مرتفع کند.

وی گفت: زیرساخت‌های نی‌ریز بسیار خوب است و امکان تأمین انرژی برای کارآفرینان وجود دارد.

جلایر در رابطه با ایستگاه دوم برق شهرستان نی‌ریز گفت: اقدامات خوبی شده و یک صورت جلسه‌ای با شرکت شهرک‌ها تنظیم شده و به نظر می‌رسد اگر بتوانیم جلسه‌ای مشترک با شرکت شهرک‌ها و برق منطقه‌ای برگزار کنیم و هرکس سهم خود را پرداخت کند قابل اجرا باشد.

در ارتباط با بلوار ولایت نیز با شهرداری نی‌ریز هماهنگی لازم را انجام خواهیم داد و قطعاً به یک تفاهمی خواهیم رسید.

خدمت خالصانه
مدیر جدید نی‌ریز خدمت خالصانه، پیشبرد شرکت و عملکرد قابل قبول را از برنامه‌های خود عنوان کرد و ضمن تشکر از محمودی مدیر پیشین، کاهش پیک، توسعه شبکه، روشنایی معابر، نگهداری و تعمیرات به موقع را از مهمترین برنامه‌های پیش روی خود عنوان کرد.

گفتنی است مدیر جدید شهرستان از شهروندان نی‌ریزی، دارای فوق‌لیسانس برق و 15 سال سابقه کار می‌باشد. او پیش از این معاون و رئیس اداره بهره‌برداری نی‌ریز بود.

در پایان مراسم معارفه از زحمات محمودی مدیر پیشین برق که در جلسه غایب بود، تجلیل شد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها