تعداد بازدید: ۱۰۹۳
کد خبر: ۱۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ - 2022 04 January
کارکنان اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز و یکی از ساکنان مسکن مهر فرهنگیان، جان جوان 25 ساله‌ای را که در پی واژگون شدن موتورسیکلتش آسیب دیده و دچار سرمازدگی شده بود، نجات دادند.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس: ساعت 20 دقیقه بامداد دوشنبه 13 دی‌ماه است که یک موتورسوار 25 ساله در انتهای خیابانهای مسکن مهر فرهنگیان منحرف می‌شود و با خروج از رمپ، به دیواره رودخانه سیل‌بند برخورد می‌کند.

جوان موتورسوار دچار شکستگی مهره‌های کمر و ضربه به سر و صورت می‌شود. اما در آن نقطه پرت و دورافتاده و در آن شب تاریک و سرد هیچ کس حضور ندارد و در واقع کسی متوجه این حادثه نشده است.

مصدوم با ناامیدی در گل و لای حاصل از بارندگی غلط می‌زند و با آه و ناله کمک می‌خواهد؛ اما کسی صدای او را نمی‌شنود.

کم کم ضعف و بی حالی بر جسم او و احساس تنهایی و ناامیدی بر روح او غلبه و باز هم ناله می‌کند...

همزمان یکی از ساکنان آپارتمانهای انتهایی مسکن مهر فرهنگیان به روی تراس می‌آید تا هوایی بخورد. هوای بارانی و سکوت آن موقع شب آرامبخش است...
اما ناگهان از دور صدایی می‌شنود. شبیه ناله انسان است. فکر می‌کند خیالاتی شده؛ دوباره گوش می‌کند. کنجکاو می‌شود و با یک چراغ قوه از آپارتمان خارج شده و به طرف صدا می‌رود.

پس از کمی جستجو، مردی را می‌بیند که در گل و لای حاصل از باران افتاده و سرمای آن موقع شب، او را دچار ضعف و بی حالی شدید کرده است. 

او که نمی‌داند چه شده، با پلیس تماس می‌گیرد و پس از حضور پلیس، اورژانس 115 را در جریان قرار می‌دهند.

تیم عملیاتی اورژانس مصدوم را از گل و لای کنار رودخانه و در واقع از یک حادثه ناگوار نجات می‌دهد و بعد از انجام مراقبتهای اورژانسی و گرم کردن جوان،  وی را به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل می‌کند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها