تعداد بازدید: ۷۹۵
کد خبر: ۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ - 2022 01 January
با دستور دادستان نی‌ریز:
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز از پیگیری شکایات مربوط به فاضلاب شهری و روستایی در قالب تیم گشت بهداشت و به دنبال آن جریمه شدن متخلفان از سوی دادگستری شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز،  مسئول بهداشت محیط شبکه در توضیح این خبر گفت: بر اساس ماده  688 قانون مجازات اسلامی، هر گونه اقدامی‌ كه‌ تهدید علیه‌ بهداشت‌ عمومی‌ شناخته‌ شود از قبیل‌ آلوده‌ كردن‌ آب‌ آشامیدنی‌، رهاسازی فاضلاب در معابر، دفع غیربهداشتی مواد زائد و جامد، تخلف محسوب می‌شود. در همین خصوص و در پی بازرسی کارشناسان بهداشت محیط در قالب تیم گشت بهداشت و پیگیری شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰، در مرحله اول به متخلفان اخطار کتبی داده شد.

اکبر رحیمی افزود: با تکرار موارد تخلف ذکر شده، متخلفان بهداشتی در قالب 6 پرونده به مراجع قضایی معرفی و در احکامی جداگانه  از سوی دادستان به صورت «نصب بنر عذرخواهی از ساکنین محله در جلو درِ منزل» و نیز «خرید تعدادی ماسک» و تحویل آن به شبکه بهداشت برای استفاده در موارد ضروری، جریمه شدند.

او از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در سطح شهرستان، از طریق تماس با شماره 190 شکایت خود را ثبت کنند تا کارشناسان شبکه بهداشت در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها