تعداد بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ - 2021 25 December
یک زن جوان بر اثر ترکیدگی زودپز دچار سوختگی سر و صورت و دستها شد.
به گفته مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، این حادثه ساعت 10 صبح دوشنبه 29 آذر در خیابان نواب صفوی رخ داد.

محمدحسین کچویی گفت: «در این حادثه، یک خانم 35 ساله دچار سوختگی 12 درصد صورت و دستهایش شد و به بیمارستان شهدا انتقال یافت.»

به گفته کچویی، ساعت 20:20 پنجشنبه ۲۵ آذرماه، بر اثر تصادف دو خودرو پراید و پژو در سه‌راهی جعفرآباد، 4 مرد 32، 30، 27 و 24 ساله مصدوم شدند. 

در این رخداد خودروها از جاده منحرف شدند و چون نشت بنزین داشتند، آتش‌نشانان با حضور خود، اقدامات ایمنی لازم را انجام دادند. دو خودرو نیز توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل شدند.

ساعت 7:45 همان روز در روستای رودخور، بر اثر واژگونی موتورسیکلت دو نفر مصدوم شدند. یک سرنشین 17 ساله گردنش آسیب دید و یک مرد ۳۳ ساله نیز دچار اضطراب ناشی از تصادف شد که هر دو به درمانگاه رودخور انتقال یافتند.

ساعت ۱۷ جمعه 26 آذر، بر اثر انحراف و برخورد شدید یک خودرو به گاردریل کنار جاده در گردنه لای‌رز، ۲ نفر مصدوم شدند. یک فرد 28 ساله دچار صدمات متعدد و شکستگی‌های زیاد در دست و پا و فک و صورت شد و سرنشین دیگر 20 ساله نیز صدمات متعدد دید. 

سرنشین 28 ساله که صدمات زیادی دیده بود، پس از اقدامات درمانی اولیه در بیمارستان شهدا، به مراکز درمانی استان اعزام شد.

ساعت 10:37 دوشنبه 29 آذر، دو موتورسیکلت در پیچ آسیاب آبادزردشت با هم تصادف کردند و 4 نفر مصدوم شدند. دو نوجوان ۱۶ ساله دچار ضربه به پا و صورت شدند و دو نوجوان ۱۱ و ۱۳ ساله دیگر از ناحیه دست و زانو آسیب دیدند.

ساعت ۸ صبح همان روز، بر اثر واژگونی یک خودرو پراید در نزدیکی شهرک صنعتی ده‌فاضل، یک خانم ۳۳ ساله دچار صدمات متعدد شد و پسر 5 ساله او هم از ناحیه صورت و پا آسیب دید.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها