تعداد بازدید: ۳۸۴
کد خبر: ۱۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ - 2021 25 December
شهر هرت
حکایتهای قُلمراد
امام جمعه موقت تهران:
اکنون می بینیم با پیش آمدن هر تعطیلی، مردم برای عزیمت به گردشگاه‌ها در شمال کشور صف می‌کشند که اینها نشان از سطح رفاه در کشور است.

قُلمراد:
رفاه مردم خیلی بالا زده، هی چپ و راست میرن شمال. تازه آقا از من نشنیده بگیرین ترکیه هم زیاد میرن. پیشنهاد می‌کنم سطح رفاه مردم رو چند درجه بیارین پایین تا بتمرگن تو خونه‌هاشون اینقدر خوش‌گذرونی نکنن.

قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید:
مردم به شهدا و فرهنگ شهادت طلبی احتیاج دارند. همه اقشار جامعه باید این فرهنگ را در کوچه و محلات و همچنین خانواده ها تبیین کنند.

قُلمراد:
والله تجربه نشان داده که مردم شهدا را فراموش نکرده‌اند که شهدا از همین مردم بودند. بهتر است فرهنگ شهادت را در بین مسئولان تبیین کنید که به نظر می‌رسد اگر فراموشی شهدا هم باشد از سوی همین جماعت مسئولان   است. 

 وزیر صمت: خودرو را فقط ۳۰ درصد گران کردیم.

وزیر صمت در جایی دیگر: تورم کشور ما بالای 40 درصد است. از ابتدای سال تا امروز تنها 18 درصد افزایش قیمت خودرو را شاهد بودیم

قُلمراد: بالاخره خودرو را 30 درصد یا 18 درصد گران کرده‌اید؟ هرچه باشد شما تا 40 درصد تورم جا دارید. البته برای این که خیلی گران نشود می‌توانید آپشن‌های سوسولی را حذف کنید، مثل: کمربند ایمنی، ایربگ، کولر، زاپاس، شیشه جلو و ...
خجالت نکشید راحت باشید.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها