تعداد بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۱۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 2021 25 December
مدیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده مجلس:
روابط عمومی آموزش و پرورش
در دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان شهرستان نی‌ریز، اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان، توجه به نیروهای خدماتی، اداری، تأکید بر پرداخت سرانه به مدارس، اصلاح روند استخدام در آموزش و پرورش از مواردی بود که امیر ولی‌زاده بدان تأکید کرد و گفت: مطالبات فرهنگیان صرفاً صنفی است و هیچ همکاری نباید در این خصوص مورد بازخواست قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی به همراه عباسی مدیر مسئول دفتر نمایندگی و توکل روابط عمومی دفتر نماینده یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در آموزش و پرورش نی‌ریز با مدیریت این مجموعه و جمعی از فرهنگیان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز اعلام نمود: از درخواست‌های اکید این مجموعه حفظ کرامت و جایگاه معلمی است که در هیچ دولتی تاکنون به آن توجه نشده است.

در ادامه فرهاد طهماسبی توجه به مطالبات جامعه بزرگ فرهنگیان و رفع دغدغه‌های معلمان و کارکنان شریف و زحمتکش آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و گفت: مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات، دغدغه‌ها و تأمین نیازهای فرهنگیان تلاش خواهد نمود و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نماینده مردم شرحی از وضعیت تصویب رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی و همچنین معیشت معلمان و تأکید مقام معظم رهبری در این رابطه ارائه نمود.

در ادامه یاراحمدی به عنوان نماینده معلمان در بخش قطرویه، زینل‌پور به عنوان نماینده بخش پشتکوه و منفرد و نکونام به نمایندگی از بازنشستگان و حاج‌محمدی به نمایندگی از خدمتگزاران و سرایداران سخن گفتند و از مشکلات عدیده معیشتی و کاری معلمان و تخصیص رتبه‌بندی به این گروه پرداختند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها