تعداد بازدید: ۳۵۱
کد خبر: ۱۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 2021 25 December
تأکید فرماندارنی‌ریز:
فرماندار شهرستان نی‌ریز ضمن بازدید از شهرک صنعتی سنگ شهید سلیمانی خواستار حل شدن مشکل حمل و نقل سنگ خام از معادن به کارخانجات سنگبری شد.
روابط عمومی فرمانداری:
در پی تقاضای مدیران سنگبری‌های مستقر در شهرک سنگ برای بررسی و پیگیری مشکل حمل و نقل سنگ خام از معادن به کارخانجات، هدایت فرماندار شهرستان نی‌ریز به همراه رئیس اداره صنعت و معدن و مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی نی‌ریز از شهرک صنعتی سنگ شهید سلیمانی نی‌ریزبازدید به عمل آورد.

وی ضمن بازدید میدانی از واحدهای صنعتی و طرح‌های در دست ساخت، تلاش و همکاری ادارات خدمات‌رسان را در جهت توسعه صنعت شهرستان خواستار و با اشاره به اینکه بخش معدن از مهمترین و اساسی‌ترین بخش‌های صنعتی کشور است و بعد از نفت می‌تواند بیشترین ارزآوری را برای کشور داشته باشد گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های صنعت سنگ شهرستان نی‌ریز بسیار زیاد است و این قابلیت را دارد که به کشورهای مختلف دنیا صادرات داشته باشد.

فرماندا رنی‌ریز همچنین پس از بازدید از این شهرک در جلسه مشترکی که با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی سنگبری‌داران، کارشناسان حمل و نقل و نمایندگان باربری و انجمن صنفی رانندگان برگزار شد خواستار رفع سریع مشکلات به وجود آمده درحوزه حمل و نقل سنگ خام از معادن به کارخانجات سنگبری شد.

شایان ذکر است در این بازدید مقرر شد اداره راهداری با همکاری انجمن رانندگان، باربری‌ها و ادارات دولتی و در صورت لزوم دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی در ساماندهی سریع حمل مواد معدنی به کارخانجات اقدام نمایند.

همچنین با توجه به طرح تقاضای شرکت شهرک‌های صنعتی در کارگروه رفع موانع استانی، این موضوع  توسط اداره صمت پیگیری تا اجرا گردد.
***

نوشتنی است در روز شنبه 27 آذرماه تعدادی از کامیونداران به علت افزایش ورودی شهرک سنگ دست از کار کشیدند و روبروی این شهرک تجمع کردند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها