تعداد بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۱۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ - 2021 18 December
آتش نشانی نی‌ریز در هفته گذشته ده عملیات انجام داد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

ساعت ۱۳ چهارشنبه ۱۷ آذر، یک سوپرمارکت روبروی رستوران گل‌سرخ دچار آتش‌سوزی شد. این حادثه به علت نشت گاز از سیلندر ال‌پی‌جی در حین پر کردن پیک‌نیک مسافرتی و سرایت گاز به اجاق‌گاز سماور آب جوش رخ داد.

آتش به وسیله یک دستگاه خاموش‌کننده پودری توسط مالک مهار شد و خسارت جزئی به بار آورد. آتش‌نشانان با حضور خود، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند. صاحب مغازه نیز دچار سوختگی سطحی از ناحیه دست شد.

ساعت 21:40 جمعه 19 آذر، چاله آسانسور مسکن مهر کارمندان بر اثر نشت لوله‌های فاضلاب پر از آب شده بود. آتش‌نشانان با حضور در محل، ابتدا برق آسانسور را قطع و اقدامات ایمنی لازم را انجام دادند. سپس چاله آسانسور به وسیله پمپ کفکش تخلیه شد. آنها در ادامه، توصیه‌ها و تذکرات لازم را در خصوص پیگیری و تعمیر لوله‌ها به ساکنان ارائه دادند.

ساعت 17:16 یکشنبه ۲۱ آذرماه، بر اثر آتش‌سوزی در یکی از منازل مسکن مهر (مجتمع باران)، قسمتی از وسایل منزل سوخت و ساختمان دودزده شد. آتش به وسیله ساکنان مهار شده بود و آتش‌نشانان با حضور خود آن را به صورت کامل مهار کردند و ایمن‌سازی لازم را انجام دادند. در این حادثه وسایل منزل از جمله پتو، تشک، آبمیوه‌گیری، فرش و... دچار سوختگی شده بود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها