تعداد بازدید: ۷۷۵
کد خبر: ۱۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 2021 11 December
تأیید استاندار:
مجتمع فولاد غدیر تأمین اعتبار می‌کند
استاندار فارس آبرسانی از طریق خلیج فارس برای نی‌ریز را تأیید نمود.

ایمانیه گفت: آبرسانی که از خلیج فارس تا سیرجان آمده یک خط آنتنی آب به قطرویه و نی‌ریز برای حل مشکلات آب این منطقه داده می‌شود. 

چندی پیش مدیرعامل جدید فولاد غدیر نی‌ریز گفته بود: باید به دنبال انتقال آب خلیج فارس برای مجتمع بود.

محسن مصطفی‌پور در گفتگو با تلویزیون اینترنتی «معدن‌شو» در مورد انتقال پروژه آب گفت: یکی از مشکلاتی که ما را به طور جدی با چالش روبرو کرده تأمین آب برای پروژه می‌باشد.در سالهای قبل پیش‌بینی‌هایی برای بهره‌گیری از آب سد چشمه عاشق شده است و مبالغی نیز شرکت در آنجا هزینه کرده است اما یک واقعیت انکار ناپذیر وجود دارد و آن این است که ما تأمین آب مورد نیاز کارخانه را برتر از زندگی و معیشت مردم نمی‌دانیم؛ مذاکراتی با مسئولان و مردم منطقه شده است هم به لحاظ پایداری آب سد و هم به لحاظ بهره‌مندی فولاد و منطقه اما اگر به این نتیجه برسیم که برداشت از آب سد مشکلاتی برای مردم ایجاد خواهد کرد حتماً به سمت راهکار دیگری خواهیم رفت.

در حال حاضر مطالعات جدیدی را شروع کرده‌ایم و راهکار ما بهره‌مندی از آب خلیج فارس سهم شرکت گل گهر می‌باشد...که مازاد بر نیازشان می‌باشد. البته این آب، آب گرانتری برای ما خواهد بود و هزینه انشعاب بیشتری را برای شرکت خواهد داشت اما ما در حالی که توسعه شرکت را مدنظر داریم، مردم را هم در کنار آن و معیشت آنها و کشاورزی آنها مهم می‌دانیم. قرار است ظرف یک ماه آینده جمع‌بندی مطالعاتمان نهایی شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها