تعداد بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۱۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ - 2021 04 December
اورژانس 115 نی‌ریز در حالی هفته گذشته را پشت سر گذاشت که جمعه 5 آبان، یکی از سخت‌ترین و شلوغ‌ترین روزهای کاری آنها بود.
به گفته مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، ساعت 19:18 جمعه 5 آبان، در یک تصادف خودرو و موتورسیکلت روبروی اورژانس چاه‌مهکی، راکب ۱۸ ساله دچار ضربه مغزی و شکستگی ران پا شد. وی که دچار خونریزی داخلی نیز شده بود، در بیمارستان شهدا تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ اما پس از انتقال به بخش مراقبتهای ویژه، دچار ایست قلبی شد و جان سپرد.

ساعت ۱۸ همان روز در روستای بشنه، بر اثر واژگونی موتورسیکلت، یک پسربچه ۱۲ ساله دچار ضربه و جراحت سر شد و با کمی کاهش هوشیاری به بیمارستان شهدای نی‌ریز انتقال یافت.

ساعت 16:16 در روستای چاه‌مهکی، یک پسر ۱۲ ساله در یک چاه ۱۰ متری سقوط کرد. وی به طور معجزه‌آسایی صدمات جدی ندید و تنها کمی از ناحیه کمر آسیب دیده بود که به درمانگاه قاسم‌آباد منتقل شد.

محمدحسین کچویی گفت: «کارکنان اورژانس در روز جمعه ۳۰ عملیات انجام دادند که 13 مورد آن حادثه تصادف بود. آنها در این روز، ۳۵ مصدوم و بیمار را به بیمارستان و درمانگاه‌های شهرستان منتقل کردند. به دلیل تراکم عملیاتها، در برخی مأموریتها با نبود آمبولانس مواجه می‌شدیم که مدیریت آن سخت می‌شد و گاهی در امدادرسانی تأخیر ایجاد می‌کرد.»

وی افزود: «ساعت ۲۳ سه‌شنبه 2 آذر، یک موتورسیکلت و خودرو روبروی مدرسه دانشمند تصادف کردند که در پی آن، دو نوجوان ۱۵ و ۱۸ ساله سرنشین موتورسیکلت دچار ضربه به پا شدند.

ساعت 16:28 پنجشنبه 4 آذر، بر اثر تصادف یک خودرو و موتورسیکلت در بولوار شهید سلیمانی، ۲ نفر مصدوم شدند. هر دو 20 ساله بودند و از ناحیه دست آسیب دیدند.

ساعت 20:44 شنبه 6 آذر، بر اثر تصادف کامیون، خودرو و موتورسیکلت در بولوار امام‌رضا روبروی پمپ‌بنزین دلخوش، موتورسوار ۳۵ ساله مصدوم شد و به بیمارستان شهدا انتقال یافت. در این حادثه، موتورسیکلت قصد دور زدن از دور برگردان را داشته که یک خودروی مگان با آن تصادف می‌کند؛ در ادامه، یک کامیون نیز به خودرو مگان برخورد می‌کند و نهایتاً این حادثه را رقم می‌زند.

ساعت 14:49 یکشنبه 7 آذر، در پیچ آبادزردشت، یک خودرو و موتورسیکلت تصادف کردند و دو سرنشین 24 و 27 ساله موتورسیکلت مصدوم شدند.

ساعت 9:27 همان روز، یک دختر‌بچه ۳ ساله بر اثر سقوط یک در آهنی روی وی، از ناحیه ران پا دچار شکستگی شد. پایگاه اورژانس چاه‌مهکی او را تحویل گرفت و به بیمارستان شهدا انتقال داد.
ساعت ۱۱:۱۴ دوشنبه 8 آذر، یک موتورسیکلت و خودرو نزدیک هنرستان شهید باهنر تصادف کردند و دو نوجوان ۱۵ ساله دچار ضربه به سر شدند.

نوشتنی است کارکنان اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز در هفته گذشته 141 عملیات انجام دادند. 23 تصادف جاده‌ای و 17 تصادف شهری و همچنین انتقال 4 بیمار کرونایی بدحال به بیمارستان شهدا، از جمله این عملیات بود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها