تعداد بازدید: ۳۰۸
کد خبر: ۱۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ - 2021 04 December
در دیدار دو تیم‌ استعدادهای درخشان نی‌ریز و وصال شیراز علیرغم پیروزی نماینده نی‌ریز، حاشیه‌ها رنگ و لعاب بیشتری داشت.
مجید پاکیزه‌دامن/ نی‌ریزان فارس
در دیدار دو تیم‌ استعدادهای درخشان نی‌ریز و وصال شیراز علیرغم پیروزی نماینده نی‌ریز، حاشیه‌ها رنگ و لعاب بیشتری داشت.

از هفته ششم مسابقات زیر 17 ساله‌های فارس، سه‌شنبه 8 آذر استعدادهای درخشان در ورزشگاه شهدا پذیرای وصال شیراز بود و توانست با تک گل آریا هاشمیان به پیروزی برسد.

استعدادها اگرچه در این بازی پس از به ثمر رسیدن گل، صاحب موقعیت‌های دیگری برای گشودن دروازه وصال شد، اما این فرصت‌های گلزنی توسط مهاجمان به هدر رفت تا با یک پیروزی شکننده هفته ششم را پشت سر بگذارد.

تشویق‌های بی‌امان و کلافه کننده هواداران تیم استعدادهای درخشان روی سکوها و پشت نیمکت وصال شیراز، سرمربی شیرازی را وادار به واکنش کرد و طی تماس تلفنی با مسئول برگزاری مسابقات در شیراز، مراتب اعتراض خود را بیان داشت.

در پی اعتراض‌های مکرر سرمربی وصال شیراز به نحوه تشویق هواداران روی سکوها، چندین دقیقه نیز بازی متوقف شد که با صلاحدید نماینده فوتبال استان در ورزشگاه، بازی تا پایان ادامه یافت و وصال با شکست ورزشگاه را ترک کرد.

اما سرمربی استعدادها در پایان مسابقه گفت: تلاش بازیکنان ما ستودنی بود و به همه آنچه که خواستیم رسیدیم و با وجود کم تجربه بودن بازیکنان در مسابقات استانی، تیم ما در همه مسابقات خوب عمل می‌کند.

سعید زارع در مورد عدم نتیجه‌گیری لازم در مسابقات بیرون از خانه اضافه کرد: بازی‌های بدی انجام ندادیم و اتفاقات غیرمنتظره باعث خلق آن نتایج شد. هدف ما بر این است تا این تیم را برای سال‌های آینده آماده‌سازی کنیم و امیدواریم ادامه‌دار باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها