تعداد بازدید: ۴۶۳۵
کد خبر: ۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ - 2016 20 May
پنجشنبه شب 30 اردیبهشت ساعت 9 در آئین باشکوهی از کتاب «گوهر شب چراغ» در سالن آمفی‌تئاتر ارشاد رونمایی شد.
این کتاب شرح زندگی و مبارزات حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین شهید سید عبدالرسول معصومی از سرداران 8 سال دفاع مقدس می‌باشد که توسط علی‌اکبر همتایی از دوستان و همسنگران شهید معصومی و نماینده مردم شهرستانهای نی‌ریز و استهبان در مجلس سوم ، تألیف شده است.

در این مراسم آیت‌ا... فقیه نماینده خبرگان و امام جمعه نی‌ریز، امیری فرماندار، مسعودی نماینده مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ولی بنایی مدیر مدرسه علمیه شهرستان فسا و از رزمندگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس، سردار ماهوتی فرمانده گردان کمیل، همتایی مؤسس مجتمع فرهنگی هنری کوثر نور و نماینده دور سوم مجلس شورای اسلامی و جمعی بسیاری از مردم خصوصاً همسنگران شهیدان سیدعبدالرسول و سیدجواد معصومی حضور داشتند.

در این آیین رضا نیک‌فرجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز با اجرای برنامه‌های هنری عظمت کار شهدا، پدران و مادران، همسران و فرزندان آنان را ستود که مورد توجه حضار قرار گرفت.

آنگاه دکتر مسعودی نماینده مجلس طی سخنانی بر پایبندی خود به اهداف شهدا تأکید و از همگان خواست در انجام وظیفه نمایندگی با ایشان همراهی و هم‌فکری نمایند.

سپس دکلمه‌هایی اجرا شد و با حضور آیت‌ا... فقیه، حجت‌الاسلام بنایی، مهندس امیری فرماندار، مسعودی نماینده مجلس، علی‌اکبر همتایی مؤلف و ناشر کتاب، مادر ، همسر و فرزندان شهید عبدالرسول معصومی، دکتر جواد ولی‌زاده، سردار ماهوتی فرمانده گردان کمیل، و مهندس منزه شهردار، از کتاب گوهر شب چراغ رونمایی شد.

آیت‌ا... فقیه نماینده خبرگان در این آیین سخنانی در وصف شهید معصومی و اهمیت ترویج فرهنگ شهادت ایراد نمود و از اهل تحقیق و قلم خواست در این زمینه فعالیت بیشتری نمایند.

ایشان از مادر شهیدان سیدعبدالرسول و سید جواد معصومی و همسر و فرزندان شهید سیدعبدالرسول معصومی تجلیل نمود.

آنگاه حجت‌الاسلام بنایی امام جمعه اسبق سروستان و مدیر مدرسه علمیه شهرستان فسا به ذکر خاطراتی از شهید سیدعبدالرسول معصومی در زمان تحصیل در حوزه علمیه قم و جبهه‌های 8 سال دفاع مقدس پرداخت و سجایای اخلاقی و شخصیتی این شهید را برشمرد و از رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده شهیدان تجلیل نمود.





























عکس‌ها: محمدامین بهرامی- حامد راستی

کانال تلگرام هورگان

https://telegram.me/hourgan

کانال اینستاگرام هورگان


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها