تعداد بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۱۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ - 2021 27 November
اعلام برنامه‌های ادارات در شورای اداری:
مشکلات مردم را در اداره خود برطرف کنید تا نیاز به مراجعه به فرمانداری نباشد
امید شهدان، نی‌ریزان فارس: 

جلسه شورای اداری شهرستان نی‌ریز دوشنبه اول آذر در فرمانداری برگزار شد و از تلاش برای تعویض پلاک به صورت اینترنتی تا اقدامات زمستانی صحبت به میان آمد.

جایگاه شهرستان تنزل پیدا نکند

در ابتدا رئیس دادگستری نی‌ریز در این جلسه به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ادارات موظف به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند. 

حسین غضنفرنژاد افزود: اگر مدیری به مصوّبات کارگروه پیشگیری از وقوع جرم توجه نکند او را احضار می‌کنم و باید پاسخگو باشد. لذا مدیران تعامل تنگاتنگی با دادگستری داشته باشند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در بحث تکریم ارباب‌رجوع و رضایتمندی مردم باید دقت کنید. شهرستان نی‌ریز مدیران توانمندی دارد و دومین شهر صنعتی استان فارس به شمار می‌رود منتهی مدیران باید دقت داشته باشند که جایگاه شهرستان تنزل پیدا نکند.

عضو شورای تأمین نی‌ریز تصریح کرد: اتحاد و همدلی باید میان همه ادارات باشد. خیلی از ادارات در حوزه‌های انفال عمومی مثل محیط‌زیست، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی که به همدیگر مربوط می‌شوند، یکی از وظایفشان جلوگیری از تصرفات است. 

غضنفرنژاد در ادامه به مقوله پیشگیری از جرم و سوق دادن تفکر مدیران به سمت پیشگیری اشاره نمود.

فرماندار نی‌ریز در ادامه به آغاز فصل سرما اشاره کرد و گفت: ادارات در مصرف بهینه گاز تلاش کنند. 

مراد هدایت همچنین گفت: مدیران ادارات با بخشداری‌ها در تعامل باشند و از روستاها بازدید کرده و مشکلات روستائیان را برطرف نمایند و در صورت امکان خدمات‌دهی را الکترونیکی کنند. 

مراد هدایت که معتقد است کمبود اعتبار دلیل نمی‌شود از روستاها بازدید به عمل نیاید از اعضای کمیته بحران خواست از گوراب‌ها و مسیل‌ها بازدید نموده تا در مواقع بارانی دچار مشکل نشویم. 

فرماندار شهرستان نی‌ریز، ساعت کاری ادارات را ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ بعدازظهر اعلام کرد و گفت: اداره‌ای حق ندارد جز این ساعت، برنامه دیگری را اعلام و اداره را ترک کنند. 

وی خطاب به قره‌چاهی مدیر آبفا گفت: شبکه‌های فرسوده آب را برای تابستان سال آینده همین حالا اصلاح کنید و مدیریت جهادکشاورزی روند خدمات‌دهی در توزیع نهادهای دامی به کشاورزان را مطلوب‌تر کند. 

هدایت، نی‌ریز را از شهرستان‌های موفق در واکسیناسیون خواند و ارائه کارت واکسن توسط مراجعان را طی چند هفته آینده الزامی خواند. 

وی گفت: کارخانجات، سوخت «مازوت» را برای مواقع اضطراری پیش‌بینی کنند و دامداران توجیه شوند که آب شرب فقط برای مصرف مردم است و نمی‌توانیم آب شرب به آنان بدهیم. 

نماینده عالی دولت در نی‌ریز با گلایه از اینکه ادارات برای برخی موضوعات کوچک مردم را به فرمانداری ارجاع می‌دهند گفت: مشکلات اداره خود را به‌گونه‌ای برطرف کنید تا شاهد تجمع در فرمانداری نباشیم. 

فرماندار، تمام کارکنان دولت را موظف به تزریق واکسن دانست و خواست مدیران یک روز در هفته را به صورت ویژه برای دیدار چهره به چهره با مردم درنظر بگیرند.

او در پایان خطاب به اداره صمت و اصناف گفت: در گشت‌های تنظیم بازار به قیمت دیگر اقلام مصرفی مردم توجه نمایید و جلوی گران‌فروشی را بگیرید. 

رایزنی برای تعویض پلاک به صورت اینترنتی

فرمانده انتظامی شهرستان از اداراتی که در بحث خودمراقبتی با پلیس پیشگیری همکاری داشتند، تشکر کرد و از آنان خواست مؤسسات خود را مجهز به دوربین مداربسته و یا نگهبان کنند.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی افزود: چنانچه پیام کلاهبرداری اینترنتی دریافت کردید سریعاً با پلیس فتا در میان بگذارید.

یوسفی اعلام کرد: در خصوص بازگشایی مدارس برای نظم ترافیکی خیابان‌ها آمادگی لازم را داریم.
وی ادامه داد: مرکز تعویض پلاک پس ‌از ۸ ماه تعطيلی بازگشایی شد و بر اساس تعداد پلاکی که به ما اختصاص می‌دهند به مردم نوبت‌ می‌دهیم. همچنین درحال رایزنی برای تعویض پلاک به صورت اینترنتی هستیم.

200 برنامه در هفته بسیج

غلامرضا شعبانی‌نیا فرمانده سپاه ناحیه با گرامیداشت هفته بسیج خبراز اجرای بیش‌از ۲۰۰ برنامه در این هفته خبر داد و تشریح کرد: مهم‌ترین آنان اعزام گروه‌های جهادی به روستاها جهت محرومیت‌زدایی می‌باشد.

او گفت: در توزیع بسته‌های کمک معیشتی به نیازمندان و برگزاری مراسم آبروی محله پیش‌گام بوده‌ایم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها