تعداد بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ - 2021 27 November
تصادف موتورسیکلت و خودرو، مرگ موتورسوار 55 ساله را در جاده روستای سنگ‌زور بخش قطرویه رقم زد. این حادثه ساعت 17:30 پنجشنبه 27 آبان رخ داد.

مدیر اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز گفت: «وی به علت شدت ضربه مغزی، قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان سپرد.»

محمدحسین کچویی به حوادث و دیگر عملیات مهم اورژانس در هفته گذشته اشاره کرد: «ساعت 3:30 بامداد چهارشنبه 26 آبان‌ماه، تصادف دو خودرو وانت مزدا با تیبا در گردنه لای‌رز، 4 مصدوم بر جای گذاشت. برای این حادثه دو آمبولانس پایگاه‌های شهری و کمربندی نی‌ریز اعزام شدند و 4 مصدوم 17، 29، 42 و 55 ساله را به بیمارستان شهدا منتقل کردند.

در همان روز ۴ نفر بر اثر سقوط از ارتفاع مصدوم شدند. یک مرد ۶۸ ساله در نی‌ریز از روی چهارپایه سقوط کرد و از ناحیه سر، گردن و کمر آسیب دید. یک پیرمرد ۹۳ ساله در مشکان در سطح همتراز به زمین خورد و دچار شکستگی از ناحیه ران شد. یک دختر ۱۴ ساله نیز در مشکان به زمین خورد و دستش آسیب دید. همچنین یک خانم ۲۶ ساله در ریز‌اب تعادلش را از دست داد و  از ناحیه لگن مصدوم شد.

ساعت ۱۱:۲۰ پنجشنبه 27 آبان، بر اثر واژگون شدن کامیون روبروی پلیس راه نی‌ریز، دو مرد 32 و 45 ساله مصدوم شدند.

ساعت 10:48 همان روز، بر اثر تصادف دو موتورسیکلت در روستای تل‌مهتابی، دو جوان ۱۷ و ۲۶ ساله از ناحیه دست و پا آسیب دیدند.

ساعت 23:15 نیز یک خودرو و موتورسیکلت در چهار‌راه قائم تصادف کردند و دو نفر مصدوم شدند.

ساعت ۱۷ روز جمعه 28 آبان، بر اثر واژگون شدن موتورسیکلتی در بولوار شهید سلیمانی، دو خانم 40 و 60 ساله و یک دختربچه 5 ساله از ناحیه سر و صورت مصدوم شدند.

ساعت 10:47 همان روز در روستای خواجه‌جمالی، یک خودرو با عابر پیاده 7 ساله برخورد و او را از ناحیه سر و دست و پا دچار ناراحتی کرد.

ساعت ۱۲:۱۵ شنبه 29 آبان، بر اثر تصادف دوچرخه و خودرو در بولوار نصر، دوچرخه‌سوار ۱۳ ساله از ناحیه صورت آسیب دید. ساعت 18:27 نیز در حادثه برخورد موتورسیکلت و دوچرخه کنار اجاق امام حسین، دوچرخه‌سوار دچار ضربه به مچ دست شد.

ساعت 12:26 دوشنبه یکم آذرماه،  یک موتورسیکلت با خودرو در قلعه خواجه تصادف کردند که دو نوجوان 13 ساله و یک کودک 6 ساله از ناحیه زانو مصدوم شدند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها