تعداد بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۱۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ - 2021 27 November
دو هیئت برنامه‌های خود را اعلام کردند و هیئت تیراندازی نیز آن را به آینده موکول کرد.
مجید پاکیزه دامن/ گروه ورزش: پس از معرفی رؤسای جدید هیئتهای ورزشی بیلیارد، ژیمناستیک و تیراندازی از آنها خواستیم اهداف و برنامه‌های خود تا پایان سال جاری را اعلام کنند.

که دو هیئت برنامه‌های خود را اعلام کردند و هیئت تیراندازی نیز آن را به آینده موکول کرد.

هیئت بیلیارد تاکنون توسط هادی یاری به عنوان سرپرست اداره می‌شد.

یاری در مورد برنامه‌های خود گفت: هیئت بیلیارد نی‌ریز هر روز به مدت یک ساعت برای تمامی علاقه‌مندان کلاس و تمرین رایگان در باشگاه بیلیارد یاری برگزار می‌کند.

او در مورد مسابقاتی که برگزار می‌شود گفت: هر دو هفته یک‌بار سعی می‌کنیم مسابقه‌ای را بین شهرهای مجاور به میزبانی نی‌ریز برگزار کنیم که این مسابقات به صورت رنکینگ و امتیازبندی می‌باشد و همچنین در مناسبت‌های مختلف نیز این مسابقات برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

او درباره آموزش مربیان و داوران نیز عنوان کرد: در این دو مقوله متقاضیانی داریم که هم اکنون در حال سپری کردن کلاس‌های داوری و مربیگری هستند.

هیئت ژیمناستیک پیش از این به مدت حدود 3 سال به ریاست محمد لایقمند فعالیت می‌کرد که با استعفای او، علیرضا جوکار جایش را گرفت.

جوکار که سوابق ورزشی و مدیریتی زیادی در ورزش دارد و برای همه چهره‌ای نام آشنا است برنامه‌های خود در هیئت ژیمناستیک را چنین شرح داد: طبق تقویم ورزشی هیئت، اعزام تیم‌های ژیمناستیک نی‌ریز در رده‌های سنی مختلف به مسابقات استانی و حضور مربیان و داوران در کلاس‌های دانش افزایی انجام خواهد شد.

او با تمجید از محمد لایقمند رئیس سابق این هیئت گفت: ساماندهی هیئت جدید و تشکیل جلسات برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های این هیئت و کمک گرفتن از رئیس سابق هیئت ژیمناستیک و دیگر همکاران وی از دیگر برنامه‌های ما می‌باشد و همه این‌ها جزو برنامه‌های کوتاه مدت تا پایان سال جاری است.

جوکار اعلام برنامه‌های میان مدت و بلند مدت خود را به آینده نزدیک موکول کرد.

اما در هیئت تیراندازی، محمد (رضا) مسلمان‌حقیقی جای خود را به سیدمحمدمهدی قرشی از داوران فوتبال و فوتسال داد.

قرشی که سابقه طولانی مدت در ورزش به خصوص فوتبال را دارد، از برنامه‌ها و اهداف هیئت تیراندازی در حال حاضر سخنی نگفت و ارائه آن را به بعد از مشخص شدن چارت تشکیلاتی خود موکول کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها