تعداد بازدید: ۱۲۹۹
کد خبر: ۱۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ - 2021 11 December
منوچهر هادی که حالا از کارگردانان پرکار شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود،‌ در حال حاضر فهرستی از سریال‌های موفق همچون عاشقانه و گاهی ناموفق همچون گیسو را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد اما همچنان و بی‌وقفه سریال می‌سازد.

سریال نیسان آبی برخلاف سایر کارهای منوچهر هادی، اثری است که به دل می‌نشیند. حداقل در همان قسمت اول مخاطب دل به قصه و شخصیت‌های اصلی‌اش می‌بندد و دست بیننده می‌آید که چرا باید سریال نیسان آبی را تماشا کند. معرفی شخصیت‌های جمشید و رضا به خوبی انجام می‌شود.

 از طرفی زری و پری نیز با دو شخصیت جمشید و رضا به خوبی جفت و جور می‌شوند. یک تعاملِ‌ دیدنی بین این شخصیت‌ها می‌بینیم و بخشی از دلچسب بودنِ ماجرا به دیالوگ‌های سریال برمی‌گردد. خوشبختانه این بار منوچهر هادی تلاش می‌کند از مجرای دیالوگ‌ها مخاطب را بخنداند.

 گفت‌وگو و خلوت کردنِ جمشید و رضا با همسران آینده‌شان در روز خواستگاری به شدت دیدنی از آب در آمده است. 

از طرفی دیگر، حضور یک راوی برای جوسازی و آب و تاب دادن قصه تدبیر به جا و درستی بوده است اما باید دید که در نهایت این سریال چه چیز جدیدی را به تماشاگر می‌دهد. نیسان آبی در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از فیلیمو منتشر می‌شود و تا به امروز 6 قسمت آن منتشر شده است.

نیسان آبی

قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتاً بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است.

 جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

نقش‌آفرینان

حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، بهزاد رحیم‌خانی، رضا بنفشه‌خواه و...

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها